kan na formatteren vista niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

samonster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Hallo
Ik heb een Dell Inspiron 1545 van mijn opa gekregen.
Omdat er veel software van hem nog op stond, besloot ik hem te formatteren en met een schone lei te beginnen.

Ik heb netjes de Dell CD erin gedaan en geformatteerd. Tot zo ver ging alles goed.

Toen ik het bestuuringsysteem Vista opnieuw wilde installeren kreeg ik de volgende melding na het uitpakken van de bestanden: Kan de geselecteerde taal niet installeren (Nederlands). Na een aantal keren geprobeerd te hebben besloot ik het in het Engels te proberen.. Ook geen succes. Ik kreeg de welbekende 0x80070750 foutcode.

Ik heb toen contact opgenomen met de Dell. Omdat mijn garantie verlopen is kreeg ik beperkte informatie. Hij gaf het advies eerst de partitie helemaal te verwijderen en dan te installeren. Maar nu krijg ik ook bij het Nederlands installeren van Vista de foutmelding dat er bestanden missen en/of beschadigd zijn.

De cd zelf heeft geen krassen en heb hem meerdere malen schoongemaakt. Dus daar ligt het niet aan.. Kan iemand voor mij de oplossing vinden??

Alvast bedankt:d

Hallo manamana, ik ben met de harde schijf naar de winkel gegaan en daar hebben ze hem voor mij volledig geformateerd. Dus nu weet ik in ieder geval dat hij niet kapot is en leeg is dus eenmaal thuis gekomen de schijf in de laptop gedaan en opnieuw geprobeerd maar helaas nog steeds het zelfde na het uitpakken van bestanden en het beginnen van de installatie zeg hij na 1 minuut weer "
kan de geselecteerde taal niet installeren" pfffff

Laatst bewerkt:
Hallo manamana
Dit is precies wat ik krijg en doe maar nog steeds na het uitpakken en het beginnen van het installeren krijg ik steeds die melding(kan de geselecteerde taal niet installeren) en kan ik alleen maar op oke klikken en begint het weer van voor af aan.

Nee want als ik voor die optie ga dan staat er niks,dus ik kan geen bestuurings systeem selecteren om te repairen Waarschijnlijk omdat ik hem geformateerd heb ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan