Kan niet installeren: 3MB of free virtual memory to run

Status
Niet open voor verdere reacties.

lab4

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
207
Als ik Magix Music Maker wil instaleren dan krijg ik al bij het erin doen van de cd de melding: This program requires at least 3MB of free virtual memory to run. De titel van het venster is: Director Player 6.0

Hoe kan ik dit oplossen?
 
Probeer zoveel mogelijk programma's die op de achtergrond draaien even uit te zetten.
 
Je zou je virtuele geheugen hoger kunnen instellen. Dan heb je daar in de toekomst ook waarschijnlijk geen last meer van.

Zie voor het Virtuele geheugen instellen hier
 
Laatst bewerkt:
Helaas ik heb dit gedaan gereboot maar nog steeds lukt het niet.:mad:
 
Is je virtuele geheugen wel veranderd nadat je dit gedaan had?
 
Geplaatst door lab4
Helaas ik heb dit gedaan gereboot maar nog steeds lukt het niet.:mad:
Nee hij slaat het niet op, ik heb het nog 2 keer geprobeert met reboot enzo maar hij wil het niet geloven
 
Heb je wel genoeg ruimte op je harde schijf?
Het virtuele geheugen wordt namelijk op de harde schijf opgeslagen.
Als je niet genoeg ruimte hebt kan hij die instelling niet wijzigen.
 
Doe het eens op deze manier>>
Rmuisknop deze computer>eigenschappen>geavanceerd>prestaties>instellingen>geavanceerd>virtueel geheugen>wijzigen>begingrootte en maximale grootte instellen>druk dan ENTER >instellen >ok>ok>opnieuw opstarten.

Nog een vraag,hoeveel geheugen heb je en hoeveel wil je de begin en maximale grootte instellen?
 
Ok gefixed! In eerste instantie niet op instellen gedrukt dus sloeg hij het ook niet op. Toen ik het wel goed had ingesteld (min 2,5x, max 3x) deed ie het nog niet. Toen ik op internet had gezocht kwam ik met een andere mogelijk oplossing: stel de minimale en maximale waarde in op 500mb.

Toen ik reboote en het programma opnieuw opstarte deed ie het :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan