kan niet meer aanmelden bij msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

pablo29

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Zaterdagochtend heb ik nog gebruik gemaakt van msn messenger toen ik zaterdagmiddag weer msn wilde gebruiken kreeg ik een melding dat het wachtwoord niet klopte of dat wachtwoordservice niet beschikbaar was ik dacht dat het aan msn lag dus de volgende dag weer geprobeerd maar weer de zelfde melding en nu 5 dagen later nog steeds hetzelfde probleem kan iemand me helpen ik hoop het. ik heb ook msn aleens verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niets werkt ook de pagina van net passport kan ik niet openen verder kan ik gewoon surfen e-mailen etc etc, ik gebruik een packard bell pc met windows me msn versie 5.0 en geen firewall. ik heb een verbinding met internet via de telefoon. Please help!!!!!!!!

Ik heb dus hetzelfde probleem , helaas begrijp ik niet wat er met het antwoord bedoeld wordt.
Kan het wat duidelijker uitglegd worden!
Ik heb MSN verwijdert en getracht om hem opnieuw te installeren , maar ook dat werkt niet.

Hoi

Waarschijnlijk heeft iemand je msn gehackt. Ik denk dat, wannneer je een ander wachtwoord aanmaakt het wél weer werkt.
Ooit had ik hetzelfde en na het wijzigen van het wachtwoord was alle in orde.
Vergeet ook niet je geheime vraag te veranderen!

Suc6

hoi

hoe kan ik een ander wachtwoord aanmaken als ik niet op de site van net passpoert kan komen? of kan ik het ook op mijn pc veranderen?

greetz pablo

Hoi Pablo,

Klik op 'help'in het msnvenster(dubbelklikken op het msn-poppetje). Daar staat precies wat je moet doen als het aanmelden niet lukt omdat je wachtwoord niet werkt.

Als het niet lukt hoor ik het wel.

ik heb via een andere pc mijn wachtwoord gewijzigd en het heeft niets opgeleverd heeft iemand nog meer nuttige tips? kan het zijn dat er iets op mijn pc verandert moet worden?
greetz pablo

Geplaatst door dubbele
Neem icq ben je van alle problemen af :)

Waarom denk je dat ze voor het MSN protocol kiezen? Dan kun je nog altijd beter Trillian nemen...

Ik zie dat je op msn 5 draait... verwijder heel msn van je computer en download msn 4.7 op o.a. mess.be ! Msn 5 raad ik nog niemand aan want het brengt nog veel problemen met zich mee...

hopen dat het probleem is opgelost met msn 4.7

Die problemen zijn allang opgelost, MSN 5 is nu erg stabiel hoor, alleen jammer dat de add-ons er niet meer op werken. MSN 5 is al een hele tijd uit de betafase en ik heb het een tijd getest en ik heb nog nooit 1 enkel probleem gehad... maar ik zit natuurlijk nu wel weer op MSN 4.7 Liquid Edition :D

Re: msn

Hallo,
Ik vind dat Killer gelijk heeft en dat msn 5.0 problemen oplevert. Ik heb het meerdere malen geinstalleerd en geprobeerd maar binnen korte tijd ging het weer fout.
Bij mij werkt 4.6 prima.
Groeten

Nou dan is er toch echt iets mis met je computer als je het aan mij vraagt. Ik had *nooit* problemen met MSN 5.x, maar goed ik moet direct toegeven: MSN 4.x draai ik zelf en dat komt met name omdat ik webmaster ben van een MSN tools site en ik test geregeld programma's en ik schrijf geregeld artikelen rondom het MSN 4.x programmeren.

Maar echt vreemd dat je problemen hebt met MSN 5.x...

Re: msn

Voor Blaataap
Na het formatteren van mijn computer heeft msn 5.0 het ongeveer 2 weken gedaan.
Dan heb je toch een schone installatie lijkt mij.Groeten

Laten we aub wel ontopic blijven...
De 1 vind msn 5 bter en de ander houd het liever op 4.7 of lager... ik vind zelf dat er nog teveel fouten in msn 5 zitten maar das mijn mening... verdere discussies over msn 5 kunnen verder gaan in een onderwerp dat laatst is geopend in deze sectie met een poll erbij...

maar nu ontopic graag :)

halloooo allemaal bedankt voor de reacties ik blijf nog wel zoeken en proberen maar ik denk dat ik de computer maar formateer en weer opnieuw ga beginnen maar dan met msn 4.7 mocht ik tussentijds nog wel een oplossing vinden dan schrijf ik nog een berichtje
greetz pablo29

mischien.

Het zal ook wel weer eens kome omdat de server eruit ligt.Je kunt gehackt zijn.Maar ook natuurlijk dat msn eruit ligt.volgende dag zal het misschien weer goed liggen. zo niet dan is dat het ook niet.

Ik weet niet of je half weet wat het woord "gehackt" betekend maar wat jij ermee bedoeld is dus fout. Maar laten we ontopic blijven.

De dispatch server van MSN Messenger kan er inderdaad uitliggen. Maar het kan ook met iets anders te maken hebben. Hier heeft een kennis van mij een programmatje voor gemaakt wat je hier kunt downloaden: http://barthsite.ath.cx/mcdweb/univer.exe . Deze logt in en laat de hele aanmeldingsprocedure zien. Het laat ook zien hoe ver het komt met aanmelden. Ik hoef niet de hele procedure hier gequote te hebben maar vertel me eens of je met dat programma kunt inloggen. Misschien komen we dan verder als hij bij de authentication al stopt.

Met vriendelijke groet,

Willem-Aart van Dorpen [http://www.msnaddonz.2ya.com]

hacken.

Hé blaataap.Wat bedoel jij ermee dan.Ik weet niet waarom ik verkeerd zit dan.

Hacken is niet zomaar iemand een progje sturen en klaar is kees, hacken is een programma ontwikkelen, de systeembeheerder opbellen, beveiliging testen etc. Maar niet even een programmatje sturen en klaar ofzo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan