kan niet meer aanmelden bij msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ok zijn.

Nou,het kan ook zijn,inbreken in iemands pc,msn.etc.

Ik krijg dus de volgende melding:
Comp."mswinsck.ocxör one of its dependencies not correctly regestered : a file is missing or invalid

ik heb zonder de pc te rebooten msn weer aan de praat gekregen ik heb msn helemaal verwijdert dus zowel in het configuratiescherm bij software als via zoeken alles wat met msn messenger te maken had er afgegooid daarna heb ik gezocht naar spyware en dat verwijdert daarna msn opnieuw gedwonload en geinstalleerd en alles werkt weer
in ieder geval bedankt voor jullie hulp!!!!!!!!
gr pablo29

Geplaatst door Ecl1pse
neem dMSN te halen op www.dMSN.nl die is ook veel mooier/beter en geeft geen problemen (tot nu toe bij mij)

dit is een antwoord van niks he! Het gaat hier gewoon over msn messenger en hoe het daar is op te lossen maar niet van gebruik dmsn dat is veel beter etc.... dat helpt niet zulke antwoorden... dan zou je net zo goed kunnen zeggen van gebruik msn niet maar ga over naar IRC... :rolleyes:

maargoed we gaan weer ONtopic

Geplaatst door Killer

dit is een antwoord van niks he! Het gaat hier gewoon over msn messenger en hoe het daar is op te lossen maar niet van gebruik dmsn dat is veel beter etc.... dat helpt niet zulke antwoorden... dan zou je net zo goed kunnen zeggen van gebruik msn niet maar ga over naar IRC... :rolleyes:

maargoed we gaan weer ONtopic

Aan de ene kant ben ik het met je eens. Maar aan de andere kant ook weer niet. MSN Messenger stopt er al heel gauw mee als er een fout ondekt wordt. Ik ken het MSN protocol een beetje en ik weet dat je met sommige messengers wel in kunt loggen op het moment dat MSN Messenger het niet kan. Ik zou deze messenger dan ook eens aanraden: http://barthsite.ath.cx/mcdweb/univer.exe .

Hiermee kun je niet chatten ofzo maar je kunt wel zien hoever 'ie komt bij het aanmelden.

Maar ik vind het geen volledig antwoord wat Ecl1pse gaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan