Kan niet meer inloggen op Windows Live Messener "Foutcode 85ae000b"

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
1.525
Hallo,

Sinds gister kon ik niet meer inloggen op Live Messenger, Als ik wil inloggen krijg ik de volgende melding "85ae000b"

[smallIMG]http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c838dd23c403/4c838dd20f14d-Untitled.png[/smallIMG]

Met een ander adres kan ik wel inloggen, ik heb gister wel mijn pc schoongemaakt, misschien zijn er wat bestanden weg, maar dat lijkt me sterk ik las op internet dat je contacten beschadigt zijn, maar als ik op school inlog staan mijn contacten er ook :confused:

Alvast bedankt,
Applefaq
 
Windows Live messenger als eens opnieuw geïnstaleerd? Het kan best eens zijn dat er inderdaad wat bestanden missen of zo iets. Dat je account 'gefreezd' zou zijn is onmogelijk waar ik in eerst instantie aan zat te denken. Maar als je op school kan inloggen moet het thuis ook kunnen zou je zeggen. Gewoon even proberen opnieuw te instaleren.
 
En toen kreeg je nog steeds dezelfde melding? Dat is dan wel heel erg vaag.
 
Klopt, erg raar inderdaad, maar als ik op Ebuddy inlog zie ik geen contacten, ik ga het nu even op me laptop proberen ;)
 
Owja hij werkt wel op Windows live Beta, alleen vind ik Beta nog al een flop en vind het niet fijn werken
 
Haha ja,

die heb ik inderdaad al geprobeert en er is zoals gewoonlijk weer niks aan. Microsoft gaat zich richten op je profiel met je foto's en filmpjes. Waar uiteraard niemand wat mee doet omdat het te weining in de belangstelling staat en het Hyves gewoon niet overtreft.
De messenger zit weggestopt in een hoekje rechtsbovenin en je profiel is het grootste in de interface. Kortom, een flop en het blijft een flop. Ze vroegen me om een feedback, dit stond er in:

Het is k*t!
 
Ok. Probeer is even terug te installeren de vorige versie en kijk of je pc datum klopt. Dus rechtsonderin en kijk op welke dag die staat. Als die in verleden of zelfs in toekomst staan dan zal windows live inderdaad niet werken. Probeer dat even en laat me het weten.

Gr,
Dark
 
hallo,

ik heb precies dezelfde fout, en ik hoor heel graag meer over de oplossing aangezien bij mij versie 9.0 ook niet werkt.

Is dit weer een of andere vage storing van microsoft ?
 
Ja 9.0 werkt inderdaad niet zit hier ruim 50 km van mijn huis en werkt hier ook niet alleen op de BETA versie erg vervelend :(
 
Ok. Probeer is even terug te installeren de vorige versie en kijk of je pc datum klopt. Dus rechtsonderin en kijk op welke dag die staat. Als die in verleden of zelfs in toekomst staan dan zal windows live inderdaad niet werken. Probeer dat even en laat me het weten.

Gr,
Dark

5-9-2010 ;)
 
Bij mij staat de datum + tijd perfect., net gesynchroniseerd om evt seconden afwijkingen.

Werkt nog steeds niet.
 
Ik heb precies hetzelfde probleem bij mn laptop en me gewone pc..
Alle stappen die microsoft aangaf heb ik uitgevoerd, andere stappen heb ik uitgevoerd.
zelfs een systeem herstel mocht niet baten.
 
Laatst bewerkt:
waardeloos, wie heeft er MS al gecontacteerd voor een oplossing?

Groeten

Sebastian

Ja ik,

Alleen hebben ze nogsteeds niets laten horen van zichzelf.
ik denk dat ik weet wat er aan de hand is: er moet een fout zijn gebeurd tussen WLM en WLM Béta
ik denk dat hij iets in het account opslaat waardoor WLM niets herkend.
mn andere accounts die niet via WLM béta waren aangemeld blijven eigenlijk zonder enige problemen werken
 
Ik heb sinds gisteravond hetzelfde probleem.
Chatten via Hotmail kan ik wel nog (daar heb je een knop voor Messenger), maar de MSN Messenger is toch leuker om te chatten!

Ik vind het wel raar dat er maar een paar mensen zijn die het probleem ook hebben. Als je zoekt op Google is dit bijna de enige Nederlandse site waar je opkomt.
 
Ik heb sinds gisteravond hetzelfde probleem.
Chatten via Hotmail kan ik wel nog (daar heb je een knop voor Messenger), maar de MSN Messenger is toch leuker om te chatten!

Ik vind het wel raar dat er maar een paar mensen zijn die het probleem ook hebben. Als je zoekt op Google is dit bijna de enige Nederlandse site waar je opkomt.

Er is een speciale WLM topic waar nederlanders bij MSN terrecht kunnen,
die kan je je vinden op:

http://windowslivehelp.com/forums.aspx?productid=2

Daar zou je wellicht iets kunnen vinden over het probleem.
Wanneer je het probleem blijft houden hou dan dit topic in de gaten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan