Ik heb een vreemd probleem. Ik kan mijn PC niet meer opstarten
Heb het niet op kunnen lossen met behulp van F toetsen en toetsencombi’s zoals esc. of ctrl/alt/delete. Gaarne advies wat te doen/hoe het komt.
Ik kan mij alleen herinneren dat ik niet op internet kon en toen iets met de LOCK van zonealarm heb gedaan, de dagen daarna had ik echter geen problemen met opstarten.
Als ik mijn PC opstart krijg ik het volgende:
C:\>set blaster
C:\>set SBPI=C:\progra~\creative\audio\dosdrv
C:\>zonealarm logging client (en een hele serie nummers hierachter)
opdracht of bestandsnaam= onjuist
C:\> windows 98
C:\> type,date, time, source, destination, transport
er zijn teveel parameters
C:\> lock (en hier de datum en tijd) kazaamediadesktop (en hier cijfers/letters) N/A
waarschuwing: de opdracht LOCK maakt directe schijftoegang mogelijk voor programma’s die bastandsnamen kunnen beschadigen en/of gegevens kunnen vernietigen wat bestandsverlies op de schijf kan veroorzaken
weet u het zeker J/N
als ik J druk komt er de volgende melding
J: de vergrendelingshandeling is mislukt
Alvast bedankt voor reacties. Ben altijd erg blij met het advies op deze site !
Heb het niet op kunnen lossen met behulp van F toetsen en toetsencombi’s zoals esc. of ctrl/alt/delete. Gaarne advies wat te doen/hoe het komt.
Ik kan mij alleen herinneren dat ik niet op internet kon en toen iets met de LOCK van zonealarm heb gedaan, de dagen daarna had ik echter geen problemen met opstarten.
Als ik mijn PC opstart krijg ik het volgende:
C:\>set blaster
C:\>set SBPI=C:\progra~\creative\audio\dosdrv
C:\>zonealarm logging client (en een hele serie nummers hierachter)
C:\> windows 98
C:\> type,date, time, source, destination, transport
er zijn teveel parameters
C:\> lock (en hier de datum en tijd) kazaamediadesktop (en hier cijfers/letters) N/A
waarschuwing: de opdracht LOCK maakt directe schijftoegang mogelijk voor programma’s die bastandsnamen kunnen beschadigen en/of gegevens kunnen vernietigen wat bestandsverlies op de schijf kan veroorzaken
weet u het zeker J/N
als ik J druk komt er de volgende melding
J: de vergrendelingshandeling is mislukt
Alvast bedankt voor reacties. Ben altijd erg blij met het advies op deze site !