Kan niet Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neeeeee, dat heet ONTSPANNING...

30m93m8.jpg


Ontspanning = microsoft games = de installmap van ontspanning dus...
In menu alle programma's heet het ook Ontspanning.
Daar zie je de snelkoppelingen die staan in:
De snelkoppelingen van het menu zitten in: C:\ProgramData (verborgen)\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Games

Begrijp je dit systeem zo?
Er zijn dus snelkoppelingen in het menu om bestanden te starten, je ziet er benamingen, en er is een install map.
Bij elk programma wat wordt geinstalleerd werkt het zo, dat de installmap in program files niet altijd de naam heeft van de programma namen in het menu.
Klik je rechts op een snelkoppeling in het menu en ga je naar Eigenschappen van die snelkoppeling kan je achter de locatie komen waar de snelkoppeling staat, en het doel, het bestand wat de snelkoppeling gaat openen.
iq9e84.jpg


Zal je vast lukken nu :)

Dus Ontspanning uitvinken in programma's en onderdelen, en verder niet op zoek gaan naar installmapnamen.
Start als je dat hebt gedaan de computer eerst opnieuw op.
 
Laatst bewerkt:
Jongens hartelijk dank voor jullie hulp !

Het is gelukt iemand van de It afdeling waar ik werk heeft het voor me gedaan (ik weet niet hoe maar ben al blij genoeg dat het gelukt is)


Thanx!
 
Die vinkte dan gewoon ontspanning uit, dat is dat onderdeel. succes verder. :)
 
Dat had ik zelf gedaan die werkte al :p maar de andere mappen wilde niet dus heeftie dat gedaan :D
 
Ah ok, dan is dat wel OK nu :D . Als je iets gaat verwijderen kan je er rustig machtiging over nemen via tabblad beveiliging, maar goed dat je het zo hebt gedaan.
Als je een map die je gaat verwijderen verder niet veranderd in de bovenliggende objecten zijn alle machtigingen van die map daarna met map en al weg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan