Kan niet zoeken op startpagina.nl

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jozo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozo

Meubilair
Lid geworden
30 okt 2002
Als ik de zoekfunctie van startpagina.nl gebruik krijg ik linksonder een driehoekje met uitroepteken als ik daar op klik krijg ik de volgende foutmelding.
attachment.php

Tob al een tijdje met dit probleem heb alle alles wat ik maar kon bedenken in internetopties veranderd, iefix gedraaid, java opnieuw geinstalleerd, enz enz.
Uiteindelijk pc geformatteerd (was wel weer eens nodig) maar nog steeds het zelfde probleem.
Voor het formatteren firefox geprobeerd maar ook dat was geen oplossing. :confused:

Iemand enig idee ?

Bijlagen

• Fout.JPG
    Fout.JPG
    34,1 KB · Weergaven: 114
Laatst bewerkt:
Aanvulling

Ben pas verhuisd en zit al een paar weken op wachtwoord van Chello te wachten, en zit nu op een onbeveiligd draadloos netwerk van mensen hier in de buurt.
Zou het misschien aan de router instellingen liggen ?

Vreemd :confused:

Stel startpagina altijd zo in dat ik geen nieuw venster krijg (via help suggesties >ik wil geen nieuw venster > Als ik op een link klik wordt de startpagina overschreven met de nieuwe pagina die het gehele scherm vult) als ik deze optie niet gebruik werkt het wel.

gezina zei:
En deze link van Microsoft ook gelezen?: *klik*

Ook dat mag niet baten.
Heb ook firefox weer geinstalleerd (niets van IE geimporteerd) en heb het zelfde probleem.

suicide zei:
gebruik gwoon google.nl is gwoon weg de beste

Met starpagina kan je met meer dan google zoeken, bv marktplaats,recepten, persberichten, teletekst, enz

:confused: Jammer, dit had je ook al gedaan? AANvinken in Internet Explorer/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (onder het blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes af met OK.

Misschien helpt 't als je de site in de Vertrouwde websites plaatst?
Er komt vast nog wel een browser-expert langs...:cool:

Ik zie net dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1593774 Bij Raymond veroorzaakt Helpmij een soortgelijk probleempje...zie zijn plaatje.

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk maar een mailtje naar startpagina gestuurd met een link naar deze topic.
Daar kreeg ik de sugestie om de pagina te verversen (ctrl-F5) en wat schetst mijn verbazing, het probleem is opgelost. :shocked:

Jozo zei:
Uiteindelijk maar een mailtje naar startpagina gestuurd met een link naar deze topic.
Daar kreeg ik de sugestie om de pagina te verversen (ctrl-F5) en wat schetst mijn verbazing, het probleem is opgelost. :shocked:
Maar wel ververst ná de gegeven tips of sowieso verversen?

gezina zei:
Maar wel ververst ná de gegeven tips of sowieso verversen?

Hoe bedoel je ?
Kreeg het mailtje van startpagina, heb toen startpagina geopend ctrl-F5 gedaan en het probleem was weg.

Nou ja, kon zijn dat een tip wel werkte maar pas na het verversen van de pagina, of het opnieuw opstarten van de browser. Sommige oplossingen werken nu eenmaal zo, maar dat was kennelijk nu niet aan de orde. :)

Zoals je in mijn eerste bericht kunt lezen heb ik zelfs de pc geformatteerd. :rolleyes:
Voor het formatteren werkelijk alle tips die ik op het www kon vinden geprobeerd, alle instellingen van IE opties veranderd.
Ben er weken mee bezig geweest, en dan druk je op ctrl-F5 en het werkt, is wel een beetje om gek van te worden.
Heb nog een mailtje naar startpagina gestuurd met de vraag wat er nou aan de hand was, antwoord was dat het waarschijnlijk een corrupte cookie was.
Maar die gaat bij het formatteren wel weg lijk mij. :confused:
Als ik op het woord "getelementbyid" uit de foutmelding gaat zoeken kom je allemaal sites over pagebuilding en javascripts, en daar heb ik geen kaas van gegeten.
Zou toch wel willen weten wat er aan de hand was.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan