Kan niets verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin_89

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Berichten
517
Best wel lastig, als je MSN het niet doet, je wilt een oudere (4.7) erop zetten, en je kan nix verwijderen! Ook niet je virusscanner die verlopen is (Norton... :rolleyes: ).... das dus wel verveldend.

Ik krijg de error die in de bijlage zit.

Robin :cool:

http://www.robinswebsite.nl/beta/img/error.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jij ebnt wel erg snel zeg, ik post em net, zie dat ik bijlage vergeten ben, wil em aanpassen en ik krijg al een mail dat er gereageerd is!:D:thumb:
 
En ik ben TE snel met typen :D
ebnt = bent :D:p:)
 

Bijlagen

  • error.jpg
    error.jpg
    23 KB · Weergaven: 48
Hoe probeer je de boel te verwijderen?

Als je het exe file van msn bv nog hebt en je klikt er op kan je kiezen voor verwijderen. Met norton zal dit ook wel het geval zijn door bv de cd erin te doen. Ik vermoed dat ie het dan ook zal vragen.

Anders via software in het config scherm.
 
Uiteraard verwijder ik via configscherm

Wat bedoel je met klik op exe en dan kan je deinstallen enne... over norton... ik heb geen cd... lang leve kazaa :D
 
Als je een proggie wil installeren dan doe je dit door op het .exe file te klikken. Vaak als je daar na installatie weer opklikt krijg je de optie om te deinstalleren...
 
Emmm
Dat is in dit geval neit het geval...
Weet iemand waar ik (een nieuwere versie van) windows installer kan downloaden. Graar een precieze URL...



Robin :cool:
 
Norton kun je uit het register verwijderen, daarna opnieuw instaleren, en vola het werkt weer.
Voor MSN weet ik geen oplossing.

Groeten Oossie
 
Norton heeft meer dan 300 registrey entries... die verwijder je niet even uit het register, en als jij het maar over 1 registrey entrie hebt, dan blijft er dus nog zooi over in het register :)
 
De bijlage zegt het al de proggies zijn niet geheel aanwezig waarschijnelijk niet goed verwijderd , beste lijkt me ze weer te installeren er overheen en dan op de juiste manier verwijderen , voor norton kun je hier kijken hoe te verwijderen http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606

Weet niet welke msn je erop hebt maar welke doet het wel goed in win 98 dacht dat alles boven 4.7 voor XP was ?
 
Alles van symantec verwijderen in het register, 300 entries verdwijnen als sneeuw voor de zon :D
 
Nou, de opties die symantec biedt, helpen niet in mijn geval.
Ik voer de binary (de exe) uit, en krijg keukig netjes een lege log op mijn scherm, en daar blijft het bij... nog steeds een raar scherm bij het opstarten en nog steeds norton registrey entries...
 
Geplaatst door oossie
Alles van symantec verwijderen in het register, 300 entries verdwijnen als sneeuw voor de zon :D

Vertel mij maar eens hoe je 300 entries verwijderd BINNEN 1 WEEK! ;) :p :D
 
verwijderd ongeldige registersleutels er zit ook een unistall meneu bij met al je programma`s vanwaaruit je ook je proggie`s kan verwijderen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan