Kan pagina niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn10

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Berichten
130
Ik krijg van de casema vaak post dat de snelhelp functie verbeterd is en dat je de nieuwste versie kan downloaden. Alleen kan ik niet op de site daarvan komen. Ik krijg steeds de melding dat de pagina niet gevonden wordt en klik ik op een link die eronder staat om een virtual machine te downloaden gaat die pagina wel open. Ik heb casema hierover gebeld en ze hebben heel veel instellingen met mij doorgenomen maar komen er ook niet uit. De link doet het op andere computers wel, waarom bij mij dan niet. De link is: http://nl.sitestat.com/casema/casema-nl/s?motive_snelhelp_download&ns_type=pdf

Ik heb ook al eens mijn firewall uitgezet en de antivirus 2005 uitgezet maar dat helpt niet. De site wordt niet gevonden. Ik gebruik XP Prof.

Wie weet het?
 
Hmm, bij mij doet ie link ook helemaal niets (firefox) :confused:

Andere pdf's wel gewoon te open hier..
 
Bij mij laat ie wat installeren of downloaden, nl : shclient33.exe
Blijkt dus geen pdf te zijn.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Je hebt gelijk, jeroen. Het is helemaal geen .pdf, al doet de naam mij dat wel vermoeden. Hier heeft 'ie shclient33.exe ook gedownload, daar het is dus geen link naar een site/pdf maar naar een bestand. Vrij normaal dat je dan geen site ziet..

Goed werk, had firefox nog niet geminimaliseerd en dus nog niet gezien dat er een .exe op mijn bureaublad stond..
 
Als je naar de website van Casema gaat dan kan je daar ook de snelhelp downloaden, bij mij doet hij dat dan weer niet maar misschien bij jullie wel.

www.casema.nl
 
Dat klopt ook!

De 'snelhelp-link' is ook geen link naar een pagina maar naar een bestand die je dan dus gedownload hebt/gaat downloaden. De 'java-link' is echter wel een link naar een pagina met daarop weer een link naar het java-bestand wat je dan daar via een link kan downloaden..

Kijk dus even in je map waar alle downloads heen gaan die je download met je browser of gebruik de zoekfuctie van windows en zoek naar het bestand 'shclient33.exe'. Dat is de setup voor snelhelp en zit onder de 'snelhelp-link'..
 
Mijn computer kan shclient33.exe niet vinden, maar als ik de link dus aanklik kom ik gewoon niet verder. Er wordt een nieuwe pagina geopent en daarin staat dan dat de pagina niet gevonden wordt
 
Wat je kunt proberen is met je rechtermuisknop te klikken op de 'snelhelp-link' en dan te kiezen voor 'doel opslaan als..' of 'koppeling opslaan als..'! Hopelijk werkt dat..
 
Ook dat lukt niet, hier een screenshot daarvan.
 

Bijlagen

  • casema.gif
    casema.gif
    43,4 KB · Weergaven: 66
Ik heb gezocht en gezocht maar niets kunnen vinden. Ik kan je niet meer verder helpen maar misschien dat iemand anders het probleem ook heeft gehad..

En je kan wel gewoon andere dingen downloaden, zoals bijvoorbeeld die virtual machine?
 
Ja dat is het hem nou, dat gaat allemaal wel en alleen die ene link naar de snelhelp download wil niet werken. Ik heb vandaag ook hitman pro erover gegooid om te kijken of er iets verkeerds op de computer stond maar dat mocht ook niet helpen. Ik heb ook firefox gedownload en deze doet het ook niet.
 
Belletje naar Casema mischien??
Of als je het programma wil hebben kan ik je er wel aan helpen.
 
Ik had van Guus een antwoord gehad en dit was de oplossing, vreemd genoeg kan ik zijn antwoord niet meer vinden. Als je dit leest dan Guus, bedankt
 
Klopt, heeft hij waarschijnlijk gedaan omdat het een crosspost was.
In ieder geval toppie dat je er nu uit bent!
Heeft je Crosspost je toch nog wat opgeleverd;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan