Kan PDF file maar niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Op een website hier staat een link naar een PDF bestand dat ik graag zou willen openen en opslaan. Wat ik ook probeer, als ik op de betreffende link klik gebeurt er niets! Alle anderen hebben hier geen probleem mee dus er zal bij mij wel iets verkeerd zitten. Tot nu kon ik gewoon PDF files downloaden en/of openen. Adobe reader XI is geinstalleerd. Iemand enig idee?
mvrgr. Kanyarat.

Zou u misschien mij de link kunnen overhandigen? dan zal ik kijken of het mij lukt, en dan zal ik u het bestand sturen.

En als je probeert de pdf eerst te downloaden (rechtsklik en link opslaan als) en daarna te openen?

De hele link staat er niet op! Er staat: "klik hier om het bestand te downloaden". Bij iedereen schijnt dat te lukken, behalve bij mij.

Maar heb je mijn tip geprobeerd? Wat was het resultaat? Foutmelding? Werkte het?

Nee, ook dat werkt niet. Intussen heb ik de file toegestuurd gekregen, maar ik blijf het raar vinden dat dit niet lukt. Alle andere pdf files kan ik probleemloos opslaan en openen. Ik heb dit al eens eerder gehad op dezelfde website.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan