Kan pfd/xps niet printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redeyesw

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2015
Berichten
17
Hallo!
Ik heb dus een werkstuk gemaakt op mijn windows 8 computer op word 2013 en heb het opgeslagen maar kan het maar niet printen ik heb een microsoft xps writer printer maar steeds als ik op afdrukken druk dan moet ik het opslaan als xps bestand en kan ik er nog steeds niets mee help me alstublieft
 
En wat voor een ECHTE printer heb je? ;)
 
Hoi Redeyesw

ALS je geen echte printer als aangesloten hebt probeer maar dus XPS als standaard printer ( zie plaatjes onder ! ) in te stellen ..
Maar in dit geval ook je printen moet, en weer daarvoor je printer sowieso nodig hebt, en dus wel eigen printer als standaard instellen moet ..


Printer.jpg Printer 2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Redeyesw

ALS je geen echte printer als aangesloten hebt probeer maar dus XPS als standaard printer ( zie plaatjes onder ! ) in te stellen ..
Maar in dit geval ook je printen moet, en weer daarvoor je printer sowieso nodig hebt, en dus wel eigen printer als standaard instellen moet ..


Bekijk bijlage 249003 Bekijk bijlage 249005

ik heb een Laser Multifunction Printer aangesloten maar de status is : Probleem oplossing vereist, ik weet alleen niet welke
 
Laser Multifunction Printer heb je dus ach ooke, en probeer maar nu die als standaard printer in te stellen ( nu weet je hoe dat moet ...toch ? ) en wat ook uitprinten, mocht niet lukken
( nadat je die als standaard printer ingesteld hebt ! ) ..
Je moet dan opgeslagen werk als gewoon een Word of PDF of document enz. opslaan en vervolgens dan printen en geen als een XPS ( waarom als XPS opslaan ? ) bestand ..

P.S. Je hoef geen enkele probleem oplossing nu draaien ...
 
Laatst bewerkt:
Laser Multifunction Printer heb je dus ach ooke, en probeer maar nu die als standaard printer in te stellen ( nu weet je hoe dat moet ...toch ? ) en wat ook uitprinten, mocht niet lukken
( nadat je die als standaard printer ingesteld hebt ! ) ..
Je moet dan opgeslagen werk als gewoon een Word of PDF of document enz. opslaan en vervolgens dan printen en geen als een XPS ( waarom als XPS opslaan ? ) bestand ..

P.S. Je hoef geen enkele probleem oplossing nu draaien ...
Heel erg bedankt moest gewoon effe driver instaleren en wat jij zei bedankt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan