Kan PowerQuest file niet selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

T.J.Coenraads

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2001
Berichten
370
Hallo,

In win 98 kon ik altijd in het programma PowerQuest ImageDrive na het maken van een image, die ik daarna op een andere partitie bewaarde, deze weer terug zetten door op restore image en dan op de bewuste pqi file te klikken. Dat lukt in XP niet meer. Kan wel een image maken. Deze schrijf ik weg op een tweede harddisc, maar kan hem daarna niet selecteren om hem terug te zetten. Het programma ziet de file wel staan maar als ik er op dubbelklik selecteert hij hem niet om terug te zetten. Hoe zou dat komen? Als ik overigens via de opstartschijven van PQ opstart lukt het wel, maar dan werk je ook meteen in dos. Wie weet raad?

Teun
 
Mischien een rare vraag,
maar heb je niet een update van Powerquest Imagedrive nodig om hem goed te kunnen gebruiken in WinXP?
 
hallo,

Nou dat lijkt me niet het is de laatste versie 2002. Je mag toch aannemen dat die geschikt is voor XP. Heeft het er mee te maken dat de image op een andere harde schijf wordt bewaard en niet op een partitie van de eerste schijf???

Teun
 
Geplaatst door T.J.Coenraads
Als ik overigens via de opstartschijven van PQ opstart lukt het wel, maar dan werk je ook meteen in dos. Wie weet raad?

Teun
Waarom wil je dan niet in Dos werken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan