Hallo Forum,
Ik heb het volgende fenomeen waar ik geen raad mee weet, als ik onderstaand script op localhost ( Xammp ) test dan laat hij dit deel van regel 41 zien op het scherm i.p.v. de gegevens die hij uit de database moet laten zien "
==>> '.$row['Voornaam'].' '.$row['Achternaam'].' '.$row['Straat'].' '.$row['nr'].' '.$row['pc'].' '.$row['woonplaats'].' '; }// einde while loop... // hier wordt de totale table samen gesteld $display = $head.$line.''; // display table op het scherm echo $display; mysql_close($con); ?> "
Als ik het scrip op een online test dat werkt het perfect ?? , dit is erg lastig als je regelmatig iets wilt testen.
Heeft iemand van jullie enig idee waar dit in kan zitten??, ik heb Xampp al enkele malen verwijderd en opnieuw ge-installeerd maar dat help ook niet.
Ik hoor graag jullie ideeën.
Alvast Thx.
C.
Ik heb het volgende fenomeen waar ik geen raad mee weet, als ik onderstaand script op localhost ( Xammp ) test dan laat hij dit deel van regel 41 zien op het scherm i.p.v. de gegevens die hij uit de database moet laten zien "
==>> '.$row['Voornaam'].' '.$row['Achternaam'].' '.$row['Straat'].' '.$row['nr'].' '.$row['pc'].' '.$row['woonplaats'].' '; }// einde while loop... // hier wordt de totale table samen gesteld $display = $head.$line.''; // display table op het scherm echo $display; mysql_close($con); ?> "
Als ik het scrip op een online test dat werkt het perfect ?? , dit is erg lastig als je regelmatig iets wilt testen.
Heeft iemand van jullie enig idee waar dit in kan zitten??, ik heb Xampp al enkele malen verwijderd en opnieuw ge-installeerd maar dat help ook niet.
Ik hoor graag jullie ideeën.
Alvast Thx.
C.
PHP:
<?
if($_SERVER["REQUEST_METHOD"] == "POST")
$zoeknaam=strip_tags($_POST["Achternaam"]);
//Haal je gegevens uit de database
// wel nog verbinding maken
include_once('../connect_db.php');
echo '<center>Selecteer onder de kop <em>Keuze</em> uw gegevens.</center><br><br>';
$query = mysql_query("SELECT * FROM ledenlijst WHERE Achternaam LIKE '%" . $zoeknaam . "%'"); //Gegevens uit de database halen: met SELECT worden de velden gekozen die weergegeven moeten worden, FROM geeft de tabel van de database aan en met ORDER BY wordt de sorteervolgorde aangegeven. In dit geval is dat ASCending (oplopend) op id.
//Er zijn geen personen gevonden (je krijgt een foutmelding te zien)
$num_rows = mysql_num_rows($query);
if($num_rows == 0){
echo '<center>Er zijn geen leden gevonden met deze achternaam!</center>';
?><form><center><input type="button" value="Ga terug en probeer het opnieuw" onClick="history.go(-1)"></center>
</form>
<?
die();
}
// Setup de table
$head = '<table width="" border="0" align="center">
<tr>
<th scope="col">Keuze   </th>
<th scope="col">Voornaam  </th>
<th scope="col">Achternaam  </th>
<th scope="col">Straat</th>
<th scope="col">nr.  </th>
<th scope="col">Postcode  </th>
<th scope="col">Woonplaats.  </th>
</tr>';
// loop door je data uit de database
$line = NULL;
$sql = "SELECT * FROM ledenlijst WHERE Achternaam LIKE '%" . $zoeknaam . "%'";
$show = mysql_query($sql,$con);
while ($row = mysql_fetch_array($show)){
// voor de ? in de href niet het pad en filename staan waar de gevens worden weergegevn
$line .= '<tr>
<td><label><a href="hand_uitv_opg_vj.php?ID='.$row['ID'].'" class="cor" > ==>></a>
</td>
<td>'.$row['Voornaam'].'</td>
<td>'.$row['Achternaam'].'</td>
<td>'.$row['Straat'].'</td>
<td>'.$row['nr'].'</td>
<td>'.$row['pc'].'</td>
<td>'.$row['woonplaats'].'</td>
</tr>
';
}// einde while loop...
// hier wordt de totale table samen gesteld
$display = $head.$line.'<table>';