Kan sommige programma's niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijs27

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Ik heb een flink probleem met mijn laptop die draait op Windows 7 x64.

Ik kan op deze laptop sommige programma's niet installeren, van Apple (iTunes, QuickTime) HTC, of updates van Microsoft (Office).
Sommige programma's kan ik wel gewoon instaleren en updaten, zoals Avast, Malwarebytes, Defraggler, enz.

Ik heb van alles geprobeerd zoals:

- Firewall uit.
- Virusscan uit.
Misschien dat het daaraan lag, dus niet.
- Laptop scannen op virus of malware.
- Als administrator uitvoeren.
- 64 versies installeren.
- .exe bestanden downloden, opslaan en dan pas uitvoeren.
- Veilige modus.
- en zo kan ik nog wel door gaan, maar geen resultaat!

Niks lijkt te werken!!

Ik heb me suf gezocht op internet en geprobeerd de foutmeldingen op te zoeken, te vergeefs.

Ik heb hier wat beschrijvingen wanneer ik een programma wil installeren:

Windows update:
Laptop Installatie Probleem 1.png
Ik kan steeds 2 updates van Microsoft niet downloden (Offce en C++).

QuickTime:
Laptop Installatie Probleem 2.png
Deze melding krijg ik als ik QuickTime probeer te installeren, Nadat ik op OK geklikt heb gaat de installatie gewoon verder.
Maar als ik na de installatie QuickTime wil openen krijg ik de volgende melding: Laptop Installatie Probleem 3.png

iTunes:
Laptop Installatie Probleem 4.png
Deze melding krijg ik als ik QuickTime probeer te installeren, Nadat ik op OK geklikt heb gaat de installatie na een aantal keer "terugdraaien" Laptop Installatie Probleem 5.png gewoon verder. Om vervolgens deze volgende melding te krijgen Laptop Installatie Probleem 6.png & deze Laptop Installatie Probleem 7.png
Daarna een "Rolling Back" Laptop Installatie Probleem 8.png
Als ik iTunes wil openen krijg ik de volgende melding: Laptop Installatie Probleem 9.png

Ik ben een beetje ten einde raad, misschien Windows 7 terugzetten met restore?
Voor de zekerheid ben ik al met een backup bezig van bestanden.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, zodat de backup overbodig zijn.

@manamana
Nadat ik op de eerste na alle fixes heb geïnstalleerd, heb ik de laptop opnieuw opgestart.
Ik heb gelijk geprobeerd of ik weer software kon installeren.

Ik krijg bij de HTC software de volgende twee foutmeldingen: Laptop Installatie Probleem 11.png & Laptop Installatie Probleem 12.png.
Na deze meldingen ga ik verder met de installatie het lijkt of HTC geïnstalleerd wilt worden: Laptop Installatie Probleem 13.png Zover ben ik met het update van de HTC Software nog niet geweest.

Maar als ik updates van Microsoft, QuickTime wil installeren, iTunes wil installeren krijg ik gewoon weer de oude foutmeldingen.

Ik heb wel wat gemerkt maar, het is het nog niet.

Bijlagen

• Laptop Installatie Probleem 10.png
    Laptop Installatie Probleem 10.png
    29,8 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heb ik gedaan, ik blijf steeds de foutmelding krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou nou wat vreemd allemaal. Probeer eerst eens deze handmatig rechtstreeks. En dan eens kijken wat het wordt of werd.

http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=AC0A6AAB-7F3A-40A5-8594-02981598C173

1.Klik op de knop Downloaden boven aan de pagina om het uitvoerbare bestand te downloaden en sla vervolgens het bestand op de harde schijf op.
2.Het wordt aanbevolen eerst alle geopende programma's te sluiten.
3.Dubbelklik in Windows Verkenner op het uitvoerbare bestand dat u op de harde schijf hebt opgeslagen en volg de aanwijzingen op het scherm.

Laatst bewerkt:
Ik heb het programmatje nogmaals gedownload, opgeslagen in Mijn Documenten, programma's en antivirus uitgezet en uitvoeren als Administrator.
Maar ik krijg gelijk de melding in mijn eerdere post.

Kan verder nog niks installeren.

Laatst bewerkt:
Internet Explorer?
Nee, ik denk niet dat het daaraan ligt.
Ik kan gewoon elke website bezoeken. Ik kan alle .exe bestanden downloden maar het openen of instaleren werkt niet.

Ik wordt er wel moe van!:( Ik dank dat een nieuwe installatie van Windows de enigste oplossing is.
Gelukkig is alles gebackupt, heeft er iemand een handleiding "Opnieuw Windows 7 instaleren"?

Ik ga in de loop van de week Windows 7 opnieuw instaleren!! ppfff! :confused:
Ik laat het jullie weten hoe en wat!

Windows 7 opnieuw geïnstalleerd! Dit was het enigste wat werkte!
Loopt nu weer al een zonnetje!

Toch nog bedankt!

Ja oef. Het is nu toch gelukt met een nieuwe installatie. Oke. Bedankt nog.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan