kan webpaginas niet meer bekijken als p2p ingebruik is

Status
Niet open voor verdere reacties.

crz_06

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2005
Berichten
60
Heb sinds een maand een nieuwe pc, en sindsdien heb ik problemen met mijn Internet verbinding. Ben verbonden via een linkys gateway, en daar zijn de settings onveranderd. Het enige verschil tussen oude en nieuwe systeem is naast de hardware (duh ..) Win XP SP2 (eerst SP1). Maar ik heb bij 'securtiy' de firewall uit staan.

Wat ik merk is dat wanneer ik p2p gebruik (utorrent bv), ik wel data binnenhaal en upload, maar paginas via de browser niet geladen worden. (ook geen msn ofzo, maar ik blijf ingelogd, maar als ik wil chatten dan pas krijg ik de melding van 'could not send")

Maar ook zonder dat p2p aanstaat, willen soms de paginas opeens niet meer laden. Als ik dan echter naar mijn router settings kijk )je weet wel via 192.168, ect..) , staat deze gewoon als 'connected'. Ik moet de verbinding dan eerst disconnecten en weer connecten willen paginas laden. Erg onhandig allemaal.

Heb hier vroeger nooit problemen mee gehad. Mijn connecties staan bij mijn p2p programmas niet extreem hoog (gewoon default).

PS:A ls ik check bij mijn p2p programma als deze aanstaat, dan meld deze soms "No incomming connections, this could indicate a problem with your network configuration"

En de Log toont > Unable to map UPnP port

Enige idee wat dit betekend
 
Laatst bewerkt:
Heb in mijn router the port forward setting aangepast, dus nu is die melding in p2p programma weg.

Maar het andere probleem blijft. Als ik p2p draai, dan kan ik geen webpaginas meer laden :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan