Kan websites niet bezoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander0045

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
3
Wellicht heeft iemand een idee.

Ik heb sinds kort een packard bell dot/nl.01 minilaptop aangeschaft met windows xp.
Nu kan ik diverse websites niet bezoeken. O.a. www.detelefoongids.nl, www.adobe.nl, www.zylom.nl.

Ik heb internet explorer al geupdate naar versie 8, dat heeft ook niet geholpen.

Ik heb hier ook een desktop pc staan met windows xp, hier werkt het allemaal perfect.

Ook heb ik het hele internet al afgezocht wat het probleem zou kunnen zijn, de beveiligingsinstellingen aangepast, andere virusscanner, firewall uitgezet, niks helpt.

Hopelijk kan iemand hier mij helpen?
 
heeft het ooit gewerkt?
 
heeft het ooit gewerkt?

Nee, het heeft ook nooit gewerkt. Heel vreemd allemaal.

Ik heb ook een vriend van me laten kijken die zit in de IT, volgens hem blokkeert windows dit zelf, een of andere blokkade die packard bell erin heeft gezet, maar hij wist dit ook niet zeker.
 
Zou je gewoon moeten kunnen bezoeken. Nu heb ik zoiets met nieuwe laptops of pc's...... gelijk een nieuwe windows installatie, dan ben je gelijk van al die zogenaamde gratis zooi af en heb je een strakke installatie. Dit soort ongein is dan verledentijd. Kun je dat niet doen?
 
Zou je gewoon moeten kunnen bezoeken. Nu heb ik zoiets met nieuwe laptops of pc's...... gelijk een nieuwe windows installatie, dan ben je gelijk van al die zogenaamde gratis zooi af en heb je een strakke installatie. Dit soort ongein is dan verledentijd. Kun je dat niet doen?


Ja, dat wil ik wel, ik weet alleen niet hoe.
Ik heb zo'n mini-laptop daar zit geen cd-rom speler in, om hiervoor alleen een externe speler aan te schaffen vind ik een beetje teveel van het goede.

Daarnaast heeft packard bell een verborgen partitie op de c:\ schijf staan, waardoor je altijd aan die packard bell troep vast zit.

Als iemand een idee heeft hoe dit alles te omzeilen hoor ik het graag.
 
Je zou toch een externe disk moeten hebben, Misschien kun je 'm lenen van iemand? Als je Windows dan gaat installeren, kun je de hele hardisk opnieuw indelen, dus ook de verborgen partities. Da's zo ongeveer de enige optie om van die fabriekszooi af te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan