Kan Windows niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polypinoon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2009
Vandaag was ik bezig op mijn XPS M1530 laptop toen hij plots uitviel. Toen ik hem heropstarten viel hij meteen terug uit, dus besloot ik even te wachten.
Toen ik hem nadien opnieuw opstarten, kwam er een foutmelding en werd er aanbevolen een systeemherstel te doen, ik deed dit, meermaals want dit faalde telkens en kwam altijd uit op het volgende bericht:

"Deze computer kan niet automatisch worden hersteld

Als u onlangs een apparaat, zoals camera of draagbare muziekspeler, aan deze computer hebt aangesloten, dient u dit te verwijderen. Start vervolgens uw computer opnieuw op. Als dit bericht opnieuw wordt weergegeven, dient u voor assistentie contact op te nemen met de systeembeheerder of fabrikant van de computer.

Klik voltooien om dit programma te sluiten en uw computer af te sluiten"

Ik krijg nu reeds onmiddellijk dit bericht als ik mijn computer probeer op te starten.

Kan iemand mij helpen en is het mogelijk mijn bestanden te recupereren? Want ik vermoed dat als ik hem gewoon opzend naar Dell het me naast een flinke duit ook al mijn bestanden gaat kosten. En ik zou liever mijn bestanden recupereren en liefst mijn laptop gewoon terug werkende krijgen zonder iets te verliezen.

Edit: Als ik opstart in veilige modus loopt hij vast bij:
"Geladen: \windows\system32\drivers\crcdisk.sys

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan