kan word niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

femenine

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
Berichten
7
Hi Mensen,

Ik heb een laptop, packard bell, easy note, weet niet hoeveel gigabite,bladiebla

wat ik wel weet is dat ik Word niet kan openen, op het moment dat ik het probeer staat er; Word openen in veilige modus? Ja/Nee (kort samengevat natuurlijk)

Ook wil ik vragen waar ik gratis een goeie firewall/virusscan/protector!!! kan krijgen.. op het net

Alvast bedankt voor het helpen..
:thumb:
 
oja en als ik m in veilige modus opstart en naar inschakelen gaat is alles al ingeschakeld dus kan niks veranderen!!

en ik heb mcafee virusscan, maar die doet het niet, loopt vast en kan m niet updaten

Help:(
 
Wat gebeurt er als je ja of nee klikt bij die vraag?

Toch is het voor ons makkelijker als je de hele foutmelding hier neerzet. Vaak komen diezelfde foutmeldingen op google ook weer voor en kunnen we een oplossing zoeken.

Een goede virusscanner is bv AVG http://www.grisoft.com/us/us_index.php Dan moet je wel je oude virusscanner verwijderen, anders gaan zel elkaar tegenwerken.

Voor een firewall kun je bv Zonelalarm nemen http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp

Wat bedoel je met alles inschakelen in veilige modus?
 
Laatst bewerkt:
dus je hebt er office op welke en kun je die niet verwijderen via software en weer opnieuw installeren?
heb wel ergens gelezen als je nee klikt dat ie het wel doet dan.
 
Welkom op helpmij:) ik heb even de titel aangepast en de post naar een geschiktere sektie verplaatst:)
 
Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd!!!

Maar lukt niet, want Office vervangt de oude Word niet of moet ik die verwijderen, zo ja, hoe moet ik die verwijderen, welke bestanden moet ik pcies verwijderen?


Tnx voor de firewall & virus scans enz.

Kan iemand me pcies uitleggen hoe ik Word moet verwijderen of opnieuw installeren?
 
waar kan ik McAfee verwijderen, want de map verwijderen is niet mogelijk!

en ik heb ook NortonAntiVirus, moet ik die ook verwijderen. Is er een uninstall of ed.
 
Via start/configuratiescherm/software kun je het een en ander verwijderen.
 
Altijd het beste is om uninstall te doen. Als je gewoon mappen gaat verwijderen of bestanden, dan krijgt je zowieso problemen.

Je kunt ook bij configuratiescherm, software kijken of die programma's er nog staan, en ze daar netjes verwijderen.
 
Ok ik ga nu Word verwijderen en McAFEE, laat Norton staan, kijken hoe het verloopt, dank voor u hulp tot nu toe.
 
OK het word probleem is opgelost, weet niet hoe dus kan het ook niet bij vraag opgelost zetten!

Nu is mijn probleem dat ik NortonVirus niet kan verwijderen, hij staat namelijk niet bij start-configuratiescherm-software.

Help mij



Ik weet helaas niet hoe ik word terug heb gekregen!
Ik ging wat programma's verwijderen die ik niet meer gebruikte en toen deed ie t weer!
 
Ik dacht dat je Norton wilde laten staan?

en vraag opgelost kun je rechts onder aanklikken, helemaal naar beneden scrollen. :)

En raar dat Word het ineens weer doet. Maar wel prettig :)
 
Yes ik wou norton ook laten staan, maar nu als ik m wil openen geeft ie aan dat ie ?? ANMain.exe niet kan vinden ofzo.. dus ook maar weghalen denk je niet..

ga wel een nieuwe zetten

Is Adware 6.0 goed?
 
Adaware SE is de nieuwere en ja die is goed :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan