kant en klaar-systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Ik ben op zoek naar een manier om een downloadsite te maken, waarbij
- de gebruiker moet inloggen voor gebruik (geen open registratie, alleen registratie via beheerder)
- de gebruiker kan zoeken op trefwoorden
- na een geslaagde zoekactie een optie bestaat om zowel bestand 1 (de bijbehorende midi-file) te beluisteren als bestand 2 (een document) te downloaden.
Ik zoek bij voorkeur een PHP-script.

Misschien zijn er nog meer aandachtspunten te noemen, maar ik kom er zo 1-2-3 niet op.

Wie heeft tips voor mij?

je kan uiteraard gewoon een phpnuke/e107 of zoiets gebruiken en page op show only 'registered' bijvoorbeeld te zetten. Nu weet ik niet of dat met phpnuke kan, maar met e107 kan dit wel. Beetje experimenteren en je komt er zo, het is een duidelijk en makkelijk te gebruiken systeem. Alvast succes met je download site!

http://www.e107.org/

Groetjes,
Rowan

Nog een kleine aanvulling:
Het gaat om het zoeken naar (teksten van) liederen. Die staan in een bundel en binnen die bundel heeft het nummer een lied.
Wat mij betreft zou de gebruiker ook moeten kunnen zoeken op bundel en liednummer. De gebruiker zou bijvoorbeeld een pulldown-menu moeten krijgen om te kiezen uit de diverse bundels en nummers.

Ik heb E107 uitgeprobeerd, maar daar is het volgens mij niet mogelijk om diverse "velden" in de database/tabel te zetten voor "bundel","liednummer" en "tekst van het lied".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan