kantenklaar forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton0wns

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Berichten
53
Hallo heb een vraagje

Ik was opzoek naar een kantenkaar forum voor men html
ik heb ff ge google't en ben er heel veel tegen gekome heb daarvan mybb gedownload maar hoe krijg ik die nou in mijn html en hoe pas ik dat aan ?
ik ben alleen ofline bezig voor de duidelijkheid

ik wil ook graag weten als je het weet met een ander kantenklaar forum zolang het maar werk ;)

en voor de duidelijk heid ik werk met dreamweaver of kladblok as het moet :p

Greatz anton12jaar ( die nu 15 jaar is xd )
 
Forums werken niet in HTML... dan zul je WAMP of XAMP of USBWebserver oid moeten downloaden en je eigen pc omzetten naar een webservertje.

Je kunt ook een gratis online gehost forum nemen, zoals een invisionfree, dan hoef je helemaal niks te installeren. (Maar dan staat het ook niet op jouw website.)
 
Forums werken niet in HTML... dan zul je WAMP of XAMP of USBWebserver oid moeten downloaden en je eigen pc omzetten naar een webservertje.

Je kunt ook een gratis online gehost forum nemen, zoals een invisionfree, dan hoef je helemaal niks te installeren. (Maar dan staat het ook niet op jouw website.)

ty maar ik heb dan nog een vraagje als ik dan zo'n "WMP of XAMP" bestand gemaakt hebt kan je dat t gwn openen met een webrowser zodat ik het kan bekijken ? en van men eige pc een webservertje maken kan dat ook als ik op die pc geen internet heb ? xD heb namenlijk aparte pc voor men html enz.
 
Ik ga eventjes hier invallen.
Want ik heb het gevoel dat je een totale leek ben op het internet.
Ik ga je niet de grond in drukken maar wil je alleen even zeggen dat je je niet gelijk moet bezig houden met het moeilijkste.

Als je een forum wilt hebben zal ik als ik jou was eens even kijken op google.nl
en zoeken naar free forums. of gratis forums.
Neem gewoon even iets wat voor jou duidelijk is.
Gaat er dan niet om dat het er professioneel uitziet, het gaat er meer om wat je neerzet.

Zoals hier staan er een heleboel gratis forums tussen die redelijk makkelijk te beheren zijn.

Laat dat eigen server ding dus maar even zitten want dat ligt verlopig nog lang niet in jou straatje.

misschien is het verstandig om in de tussen tijd ook even wat meer over HTML te gaan leren.

Begin jezelf simpele vragen te stellen die je zelf bijna weet te beantwoorden.

Zet een project voor jezelf op, die je zelf kan opbouwen. Tijdens het bouwen van het project kom je dan altijd dingen tegen die je niet zomaar even weet. En kom dan terug.

Deal? TOPPIE :thumb:
 
ty maar ik heb dan nog een vraagje als ik dan zo'n "WMP of XAMP" bestand gemaakt hebt kan je dat t gwn openen met een webrowser zodat ik het kan bekijken ? en van men eige pc een webservertje maken kan dat ook als ik op die pc geen internet heb ? xD heb namenlijk aparte pc voor men html enz.

Het zijn geen bestanden, het zijn programma's :)

http://www.wampserver.com/en/

Volg de installatie instructies gewoon. Je krijgt een map (ws op je C schijf) die WAMP heet. In die map zit een andere map, die heet 'www'. Dat is je website. Als je daarin bestanden zet, dan staan die dus 'online' (Wamp staat standaard zo ingesteld dat andere computers er niet bijkunnen, dus je hoeft niet bang te zijn dat mensen het kunnen zien)

Vervolgens ga je in je webbrowser naar de pagina http://localhost/ en dan verbindt hij met de www map en kun je de inhoud daarvan bekijken. Je PHP files zullen dan dus werken.

Je hebt daarvoor verder geen internet nodig op die pc; Wamp werkt gewoon lokaal.

Overigens raad ik je wel aan om een gratis online forum te nemen, of hier even de tijd voor te nemen, want het gaat niet allemaal zomaar vanzelf ;)
 
Ik ga eventjes hier invallen.
Want ik heb het gevoel dat je een totale leek ben op het internet.
Ik ga je niet de grond in drukken maar wil je alleen even zeggen dat je je niet gelijk moet bezig houden met het moeilijkste.

Als je een forum wilt hebben zal ik als ik jou was eens even kijken op google.nl
en zoeken naar free forums. of gratis forums.
Neem gewoon even iets wat voor jou duidelijk is.
Gaat er dan niet om dat het er professioneel uitziet, het gaat er meer om wat je neerzet.

Zoals hier staan er een heleboel gratis forums tussen die redelijk makkelijk te beheren zijn.

Laat dat eigen server ding dus maar even zitten want dat ligt verlopig nog lang niet in jou straatje.

misschien is het verstandig om in de tussen tijd ook even wat meer over HTML te gaan leren.

Begin jezelf simpele vragen te stellen die je zelf bijna weet te beantwoorden.

Zet een project voor jezelf op, die je zelf kan opbouwen. Tijdens het bouwen van het project kom je dan altijd dingen tegen die je niet zomaar even weet. En kom dan terug.

Deal? TOPPIE :thumb:


Sorry ? Het enige wat ik wil is een kant en klaar bedien baar forum, die ik zo op men pc zet en online kan hosten als alles klaar is
Aangezien ik daar niks van Forum's doe ik gwn wat mij ge advizeert word.
Dus om dat "moeilijkste" heb ik niet gevraagd.
En ga me nou niet de les lezen over html want ik weet genoeg van html om een goede site te maken
" Zet een project voor jezelf op, die je zelf kan opbouwen." kom zeg...
ik heb mijn gehele html zelf gemaak met kladblok en dreamweaver om errors te controleren, zonder problemen. als je hem wil zien zeg je het maar. alleen van forum's weet ik niks af en dat boeit me ook niet.
Het is ook helemaal niet mijn idee dat forum.

en als je weer reageert wat minder beledigent s.v.p
 
Het zijn geen bestanden, het zijn programma's :)

http://www.wampserver.com/en/

Volg de installatie instructies gewoon. Je krijgt een map (ws op je C schijf) die WAMP heet. In die map zit een andere map, die heet 'www'. Dat is je website. Als je daarin bestanden zet, dan staan die dus 'online' (Wamp staat standaard zo ingesteld dat andere computers er niet bijkunnen, dus je hoeft niet bang te zijn dat mensen het kunnen zien)

Vervolgens ga je in je webbrowser naar de pagina http://localhost/ en dan verbindt hij met de www map en kun je de inhoud daarvan bekijken. Je PHP files zullen dan dus werken.

Je hebt daarvoor verder geen internet nodig op die pc; Wamp werkt gewoon lokaal.

Overigens raad ik je wel aan om een gratis online forum te nemen, of hier even de tijd voor te nemen, want het gaat niet allemaal zomaar vanzelf ;)

Bedankt voor de tip ik zal het zeker uitproberen.
Maar uiteindelijk moet ik wel een forum hebben bij mijn html als hij gehost gaat worden
en als ik zon online gratis forum neem behoord dat dan wel tot mijn site ? of staat dat apart
 
Die zou dan apart staan. Je kunt em nog altijd openen in een iFrame oid, dat werkt ook nog wel.
 
Die zou dan apart staan. Je kunt em nog altijd openen in een iFrame oid, dat werkt ook nog wel.

iFrame oid ? nog nooit van gehoord xD
kan je uitleggen hoe dat werkt en waar het nuttig voor is ? :p
 
Eh... hoe kom je daar bij? :/

Heb je op 'try it yourself' geklikt om te zien wat er gebeurd met een iframe tag?
 
Sorry ? Het enige wat ik wil is een kant en klaar bedien baar forum, die ik zo op men pc zet en online kan hosten als alles klaar is
Aangezien ik daar niks van Forum's doe ik gwn wat mij ge advizeert word.
Dus om dat "moeilijkste" heb ik niet gevraagd.
En ga me nou niet de les lezen over html want ik weet genoeg van html om een goede site te maken
" Zet een project voor jezelf op, die je zelf kan opbouwen." kom zeg...
ik heb mijn gehele html zelf gemaak met kladblok en dreamweaver om errors te controleren, zonder problemen. als je hem wil zien zeg je het maar. alleen van forum's weet ik niks af en dat boeit me ook niet.
Het is ook helemaal niet mijn idee dat forum.

en als je weer reageert wat minder beledigent s.v.p

Zeg eh beetje dimme jij heh...
Ik ben toch zeker wel even 10 jaar ouder dan jou.
Ik gaf je alleen advies zodat je niet gelijk in het diepe gaat zwemmen.
Ik had even niet langer gekeken dan mijn neus lang is. Mijn excuus hiervoor.
Maar daarom is het nog geen rede voor jou om ze te reageren.
Ik wilde je slechts advies geven, maar als we zo gaan beginnen dan mag je het lekker zelf uit gaan zoeken.

Succes ermee
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan