• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kasboek in Exel

Status
Niet open voor verdere reacties.

zandwich

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Beste mensen,
Ik heb een kasboek in Exel die door een van de forum gebruikers voor mij is gemaakt. Nu weet ik niet meer wie dat is geweest. Ik heb nu een probleem met dit kasboek. Bij de maand juni telt die niet meer op Wie wil mij helpen dit op te lossen. Het mag ook een nieuw kasboek worden. Wat ik daarin nodig heb is alleen maar inkomsten en uitgaven die dan weer worden afgetrokken. Ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen.

Wim Bloemink

Kun je niet bij een vorige maand kijken wat er fout zit door te vergelijken ?

Groeten Marcel

Ik zou wel willen maar voor mij is het allemaal abacadabra.
Ik wil je wel een copy toesturen als je dat wil?

Het is beter om hier een uitgeklede versie van je kasboek te plaatsen zodat iedereen mee kan denken voor je.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Dat is niet wat ik bedoel.

In de link waar ik naar verwees stel je dezelfde vraag.
Er is een oplossing geboden waar je niet meer op gereageerd hebt.

Tevens heb je deze vraag ook al eerder op andere fora gesteld.

Tardis

De nog functioneren maand selecteren en rechter muisknop kopieren, op de niet meer functionerende maand klikken in A1 en rechter muisknop plakken speciaal - formules.

Rob gedaan wat jij hebt gezegt en jahoor het werk.
Alle forum leden bedankt

Mooi, sluit je dan beide vragen?

Hallo Rob,
ik had al gemeld vraag opgelost maar hoe kan ik een vraag sluiten?

Je kan geen vragen sluiten, enkel op "Opgelost" zetten. Graag een volgende keer geen twee topics over hetzelfde aanmaken.

Lex,

Sorry, verkeerd woord gebruikt? Sluiten is voor mij synoniem aan 'opgelost'.

Tegenwoordig bieden de meeste banken ook een online kasboek aan. Misschien wel de moeite waard om te proberen! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan