kazaa goed of slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

janntjes

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Eeey,
Ik had eerst kazaa lite++ maar die gaf veel virussen enzo en half afgemaakte liedjes , nu heb ik kazaa gold die werkt wel wat bter . Maar welke p2p download prog. vinden jullie nou het beste
greetzz.

Kazaa Gold lijkt veel op LimeWire, en LimeWire werkt beter naar mijn mening :P.

Ik vind persoonlijk eDonkey2000 en Bittorrent de beste p2p programma's. Ik heb nog geen virussen binnengekregen via die twee.

eDonkey2000: www.edonkey2000.com

Bittorrent werkt ietsje anders, je moet namelijk op het internet naar zogenaamde torrents zoeken, bijvoorbeeld op www.torrentsearch.org
Om te downloaden heb je een downloadclient nodig. Ik raad BitTornado aan.
Die kun je vinden op www.bittornado.com

veel succes!

ik gebruik zelf shareaza.. werkt goed vind ik :)

vind het een voordeel dat hij naar meerdere netwerken connect..

Tot nu toe vind ik dc++ de beste! In het begin is het effe lastig, maar als je het eenmaal door hebt en genoeg shared vind je daar bijna alles.
Voor de grotere bestanden gebruik ik mirc. Vooral 'snachts gaat het downloaden lekker daar.

Gr Pam

Bit-torrent gebruik ik altijd :)

En als je van de juiste site download is deze supersnel, bij deze site's moet je je vaak eenmalig aanmelden.

Download Bit-tornado via de link van Systemizer X100

groetjes speedtouch

En had je ook niet ergens een topic lopen met hetzelfde verhaal of niet??????
Janntjes Topic
Maar goed, veel virussen worden niet door Kazaa geleverd hoor, je moet gewoon oppassen waar je iets vandaan haalt, ander p2p progjes hebben dat allemaal, tenminste de kans is net zo groot, als iemand die een bestand deelt zin heeft om te plagen dan zetten ze er een virus tussen, doe je helemaal niets aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan