kazaa installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
ik heb kazaa-lite gedownload , en wil deze installeren , echter na de instal krijg krijg ik . als ik op de snelkoppeling klik , de melding dat de exe niet in de goede map zit , en dus kazaa niet wil opstarten.vreemd want bij de instal laat ik alles in de zelfde map plaatsten....
 
Moet je de bestanden niet eerst uitpakken en dan installeren.
Of download een nieuwe kan zijn dat er wat beschadigd is.
 
ik heb " het' uitgepakt , daarna geinstalleert , (zonder problemen) , krijg alleen bij het starten , de melding dat de exe. niet in de goede map zit. terwijl ik toch echt alles in één map heb geinstalleerd... Dit is de tweede versie die ik heb gedownload van k-lite die niet goed werkt.....misschien moet ik er maar mee stoppen, en een ander programma gebruiken......
 
niemand een oplossing , oke ik ga eens wat op het internet rond neuzen....
 
Ik gebruik al jaren de versie waarvan een screenshotje in bijlage,heb daarvoor diverse proggies en versies geprobeerd en deze is de enige 100% functionerende versie,zonder problemen met XP ProSP2,Norton,Naomi....en zonder spyware wat boze tongen ook mogen beweren,althans enkel in deze versie
Loopt als een trein,misschien echter wel wat langzamer dan menig ander proggie maar daarvoor wel zonder kopzorgen en da's voor mij belangrijker dan snelheid .
Let wel dat je de identieke versie gebruikt als in de screenshot,Géén andere !





Groet
 

Bijlagen

  • kazHelpmij.gif
    kazHelpmij.gif
    50,9 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
heb je ook een link voor mij.
Kan moeilijk een gratis download vinden van Kazaa , voorheen had je K-lite

bedankt......
 
Ben ermee bezig,ff geduld aub
:cool:


(Stuur me ff je @ adres door,ik denk dat ik wat heb gevonden)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan