Kazaa Lite maakt geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

robeshuis

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Kazaa Lite funcitoneerde altijd goed.
Ik heb xp opnieuw geinstalleerd en kan nu geen verbinding meer maken.
Ik heb de firewall uitgeschakeld, maar dat helpt niet.
??

Heb je misschien een router of switch, die Kazaa blokkeert? Heeft je PC ander IP adres gekregen na de herinstallatie?

Gebruik deze Fix even....
Werkt bijna altijd!!

Laatst bewerkt:
Wat is nu eigenlijk de oorzaak of ik dat vragen mag?

Geen idee...een fout in het register neem ik aan. Zal een bug zijn!

Dat kan dat hij bij jou niet werkt.
Gewoon dubbelklikken en aan het register toevoegen.Als dat niet werkt is er waarschijnlijk een andere reden dat Kazaa bij jou niet kan connecten. Firewall aan??

geen verbinding kazaa -tool beschikbaar

Raymond Bos zei:
Dat kan dat hij bij jou niet werkt.
Gewoon dubbelklikken en aan het register toevoegen.Als dat niet werkt is er waarschijnlijk een andere reden dat Kazaa bij jou niet kan connecten. Firewall aan??

wie problemen heeft met kazaa (geen verbinding) kan altijd een mailtje sturen voor het tooltje (cn.zip) dat de nodige registeraanpassing doet.
ook moet men via de configuratiewizard , bij internetverbinding , de snelheid "cable" aanvinken (onder broadband werkte kazaa bij mij ook niet).

ook heb ik een tooltje liggen dat het aantal internetverbindingen terug op 50 zet (servicepack 2 limmiteerd dit tot 10 , met tragere downloads tot gevolg ).

yelloman_1@hotmail.com

fix

hallo , hoe kom ik bij configuratie wizard? na de fix gedaan te hebben doet hij het nog niet vorige keer wel maar ik heb c geformateerd en nu doet hij het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan