Kazaa lite verbinding´s probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWL-2

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2006
Berichten
15
Na een volledige mechanische harddrive crash heb ik op mijn nieuwe schijf weer Kazaa lite ge-download maar als ik verbinding probeer te krijgen blijft op de status balk staan "verbinden......" terwijl alle andere internet verbindingen het prima doen.
Ik gebruik Norton antivirus 2006 maar deed dat op mijn oude schijf ook en had daar geen moeite Kazaa lite verbinding te laten maken.
Ik heb al verschillende versies Kazaa geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem.
Wie weet wat de oorzaak is en wat de oplossing kan zijn, b.v. welke poorten Kazaa lite gebruikt zodat die
op de router en de firewall´s van Win.&NAV te openen zijn.
Jwl-2
Probleem heeft zichzelf plotseling opgelost!?
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je Windows XP SP2 hebt?

Doe es volgende, start, uitvoeren, firewall.cpl. Kijk bij uitzonderingen en zie of Kazaa.exe of andere er staat. Zoniet, voeg hem toe.
 
geen verbinding bij kazaa

wie problemen ondervind met kazaa (geen verbinding , meestal na installatie service pack 2)) mag mij altijd een mailtje sturen , ik heb namelijk een klein tooltje (cn.reg) dat dit probleem direct oplost.
binnen de 48 h na aanvraag stuur ik u deze op (kwestie van elkaar wat te helpen hé) .

mail : yelloman_1@hotmail.com

:thumb:
 
Kazaa

Ik zelf wil ook kazaa-lite gebruiken maar krijg iedere keer het bericht dat er spyware in zit en dan word het geblokkeerd door de antivirus. Wlkeversie gebruikt u en heeft u daar een instal van? En krijgt u geen meldingen van je antivirus programma?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
versie 2.4.2

Nee ik krijg geen melding van spyware en ook geen reactie van mijn Norton.
Ik wilde je de install meesturen maar merk dat dit via deze mail versie niet kan.
Stuur me een mail naar JGoudeket@hotmail.com
 
poort 3516 .

ik heb kazaa nederlands lite 2.4.2 volledig spywarevrij en volgens mij nog steeds de beste versie en doet het altijd .
omdat deze versie nog moelijk te vinden is , wil ik deze opsturen indien nodig.
samen met de registeraanpassing (cn.reg) (tooltje) moet uw probleem zeker verholpen kunnen worden.

yelloman_1@hotmail.com :thumb:

via deze link kan je kazaa 242 downloaden (de link is nog 10 dagen geldig).
http://www.tochmaarniet.com



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kazaa lite downloaden Het werkt nog niet

Ik heb het nu ge-download en geinstaleerd. Het programma is nu opgestart en ik heb toestemming gegeven om het te gebruiken aan de firewal. Verder geen meldingen. Alleen nu zijn de knoppen zoeken, verkeer en tools grijs en ik kan er niet op klikken. Het programma doet verder niets.
 
uit eigen ervaring weet ik dat het binnen een 3 kwartier toch wel een verbinding moet opleveren dus even geduld hebben

en dan is er ook nog een fix voor maar jammer genoeg heb ik hem niet maar er zijn mensen op dit forum die deze fix wel kunnen geven

anders nog eens opnieuw opstarten en dan nog even geduld hebben (ff iets anders gaan doen )
:cool:
 
Probeer dit registertweakje eens.
 

Bijlagen

  • Kazaa_geen_verbinding_Fix.zip
    2,3 KB · Weergaven: 138
kazaa lite start niet op

Ik heb het register tooltje al geinstalleerd, maar dan moet je zeker lang wachten voor je klikt op zoeken? Want als ik kazaa daarna opstart en ik druk gelijk op zoeken, dan verschijnt er in de blauwe balk "kazaa lite reageert niet"daarna kan ik hem ook niet meer normaal afsluiten er komt dan een grijs schermpje met afsluiten of annuleren.

Ik ben waarschijnlijk te ongeduldig

Grt Kees
 
balen

ik heb dat reg. tooltje ook gedownload maar nogsteeds werk kazaa niet hij bijft maar ben dat eeuwige: verbinden.....

heeft iemand anders hier ook last van?:confused:
 
tooltje

arviny zei:
ik heb dat reg. tooltje ook gedownload maar nogsteeds werk kazaa niet hij bijft maar ben dat eeuwige: verbinden.....

heeft iemand anders hier ook last van?:confused:

Ja bij mij ook. Ik werd er gek van. Ik heb op het laatst maar kazaa er af gedaan. Ik ben nu bezig via nieuwsgroepen. Dat is in het eers wel moeilijker, want je moet je er goed in verdiepen, maar daarna gaat alles snel en goed.
 
Verbinding

Kheb dus oowk da probleem. :evil:
Hij blijf maar verbinden.:shocked:
En dat programmatje ook al geprobeerd, werkt ook niet.:(

En ik vind kazaa tog iets overzichtelijker enzo dan limewire.:thumb:

Iemand suggesties voor dit probleem?! :cool:
 
kazaa geen verbinding

wie problemen ondervind met kazaa (geen verbinding , meestal na installatie service pack 2)) mag mij altijd een mailtje sturen , ik heb namelijk een klein tooltje (cn.reg) dat dit probleem direct oplost.
binnen de 48 h na aanvraag stuur ik u deze op (kwestie van elkaar wat te helpen hé) .

mail : yelloman_1@hotmail.com

:thumb:

Hallo,

Sinds kort werk kazaa lite bij mij niet meer, hij gaat verbinden, maar vooralsnog lukt dat dus niet.
Voorheen werkte alles prima, en ik zou niet weten wat ik heb veranderd of gewijzigd.
Als je me kan helpen zal ik je eeuwig dankbaar zijn.

b.v.d.
Apestaartje
 
Hallo,

Sinds kort werk kazaa lite bij mij niet meer, hij gaat verbinden, maar vooralsnog lukt dat dus niet.
Voorheen werkte alles prima, en ik zou niet weten wat ik heb veranderd of gewijzigd.
Als je me kan helpen zal ik je eeuwig dankbaar zijn.

b.v.d.
Apestaartje

plaats eens deze versie van kazaa (u kunt 'm downloaden via de link onderaan deze posting).
de-installeer uw huidige kazaa en vervang deze door kazaa lite resurrection (bij mij werkt het )
na installatie wel nog even de tool cn.reg gebruiken .
na het starten van kazaa kan het soms enkele minuutjes duren vooraleer hij verbinding maakt.

The download link is: http://www.sendspace.com/file/qkhddy

de download-link is wel maar enkele weken geldig .
succes
yelloman
 
kazaa 242 verbinding

Ik heb, zoals geadviseerd werd, Kazaa Lite 2.4.2 geinstalleerd.
Ook de verbindingsfix gebruikt.
Helaas nog steeds geen verbinding.
Rob
 
Ik heb, zoals geadviseerd werd, Kazaa Lite 2.4.2 geinstalleerd.
Ook de verbindingsfix gebruikt.
Helaas nog steeds geen verbinding.
Rob

kijk even je firewall en andere beveiliggingen na .
anders eens een andere versie van kazaa resurection installeren .
het kan wel enkele minuutjes duren vooraleer je verbinding krijgt , sluit ook alle andere p2p en downloadprogramma's af.

en wanneer niets helpt , dan is er nog altij shareaza ( nog altijd de beste !).
even gemakkelijk in gebruik als kazaa en een groter aanbod .

gratis te downloaden op :
www.shareaza.com
:thumb: :thumb: :thumb:
 
kijk even je firewall en andere beveiliggingen na .
anders eens een andere versie van kazaa resurection installeren .
het kan wel enkele minuutjes duren vooraleer je verbinding krijgt , sluit ook alle andere p2p en downloadprogramma's af.

en wanneer niets helpt , dan is er nog altij shareaza ( nog altijd de beste !).
even gemakkelijk in gebruik als kazaa en een groter aanbod .

gratis te downloaden op :
www.shareaza.com
:thumb: :thumb: :thumb:
 
kazaa lite en verbinding

Ik heb van alles geprobeerd.
Bedankt voor alle suggesties.
Nu overgegaan op LimeWire en dat werkt perfect.
Is Shareaza echt nog beter?
Rob
 
Ik heb van alles geprobeerd.
Bedankt voor alle suggesties.
Nu overgegaan op LimeWire en dat werkt perfect.
Is Shareaza echt nog beter?
Rob



jazeker !

probeer het even , u zal verbaasd zijn over het aanbod aan downloads en de gebruiksvriendelijke interface. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan