Kazaa lite verbinding´s probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
kazaa lite en verbinding

Inderdaad, met dit programma lijkt alles opgelost en lijkt ook nog beter dan LimeWire.
Bedankt.
 
kazaa lite en verbinding

Inderdaad lijkt dit de oplossing. Het werkt perfect.
Bedankt!
 
Inderdaad lijkt dit de oplossing. Het werkt perfect.
Bedankt![/QUOT

onder "instellingen" kan je shareaza optimaal instellen .
hou ook uw seververlijst up to date . dit kan je onder edonkey2000 (instellingen).
ga ook eens naar de webpage van shareaza -wikki (belangrijk) , daar vind je handige tips .
na enkele weken kan het zijn dat uw downloads plots trager gaan , dit is echter maar tijdelijk .
 
hey hallo ik sanp er geen bal van ik heb kazaa 2.43 maarg geen verbinding maar als ik het goed begrijp komt dat door sevice pak 2?
 
hey hallo ik sanp er geen bal van ik heb kazaa 2.43 maarg geen verbinding maar als ik het goed begrijp komt dat door sevice pak 2?

de problemen zijn begonnen na introductie van service pack 2 , zoveel is zeker .
ook recentere updates van microsoft hebben waarschijnlijk de verbinding die kazaa zou moeten maken , op z'n minst bemoeilijkt .

ik kreeg reeds enkele honderden e-mails van kazaa-gebruikers die geen verbinding meer konden maken . de meesten onder hen (zo'n 70 % ) kunnen na een kleine registeraanpassing weer verbinding maken met hun kazaa . een overige 20 % heeft ook een andere versie van kazaa moeten installeren om opnieuw verbinding te kunnen maken .

en bij 10% blijkt geen enkele versie meer te werken .

ikzelf gebruik kazaa al geruime tijd niet meer , doch wanneer ik deze installeer doet ie het (al moet ik na installatie soms tot een vol kwartier wachten vooraleer kazaa een eerste maal verbinding maakt , daarna doet ie het zoals voorheen ).


het tooltje om deze register aanpassing door te voeren stuur ik steeds op naar wie het vraagt (mailtje ).

ander alternatief is shareaza downloaden (gratis) en daarmee aan de slag gaan .
even gemakkelijk in gebruik als kazaa , veel ruimer aanbod aan downloads en veiliger in gebruik .
te vinden op www.shareaza.com
 
ok dankje wel dat geeft wel weer wat duidelijk heid zou je mij dat bestandje toe kennen sturen dankje wel
 
ok dankje wel dat geeft wel weer wat duidelijk heid zou je mij dat bestandje toe kennen sturen dankje wel

moet je via rechtstreekse mail doen , ik kan je zo geen bijlage opsturen omdat ik uw e-mail adres niet heb .
mijn gebruikersnaam is mijn e-mail adres . (je moet hotmail.com wel volledig schrijven )
let op het lage _ streepje voor de 1 .
 
hey hallo ik hebje al een direct mailtje gestuurt ik zi e wel als je hem heb vrstuurt groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan