Kazaa MP3 bestanden??

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Elk keer als ik een MP3 bestand via kazaa heb gedownload krijg ik het volgende. Is het binne dan speelt het bestand zich niet af. Tenminste hij speelt wel maar er is geen geluid. Wat zou er aan de hand kunnne zijn?

Fake bestand(en) die door de muziek industrie op het net geplaatst zijn?

Krijg je mischien een foutmelding dat de juiste codecs niet gevonden kunnen worden? Heb je wel eens ean andere speler geprobeerd?

Hoi,

waarschijnlijk heb je te maken met een kopieer beveiling, ik heb geruchten gehoord dat ze bij elke mp3 die door de netwerk van kazaa gaat een bitje of zo erbij doen zodat ie niet meer afgespeeld kan worden, alleen met ee programma waarvoor je natuurlijk dan moet betalen, hoe en wat zou ik niet verders durven te zeggen...

Groetjes, Dj Viper

Krijg geen codec foutmeldingen.
Ik zet wel altijd het bestandje MP3 Shield aan.
Ik heb ook zo'n vermoeden dat de muziek industrie inderdaad een bitje bij doet.

Okey dan gaan we het is proberen met dit proggie Thnx voor de link. Eff kijken als het lukt.

Proggie werkt, voor de mensen die het zelfde probleem steeds hebben. Kan je dit proggie goed gebruiken werkt perfect. :thumb:

@ Temptation Thnx :thumb:

Kleine correctie:

Het bestand doet het niet helemaal perfect, hij laat gewoon foute mp3'tjes door :(

Dan zou ik kazaa maar laten voor wat het is, het kazaa netwerk is toch aan het uitvlammen.

PS.Heb je al op spyware gecheckt na de installatie van mp3checker?

Jah heb gescant op Spyware.
Maar wat raad jij mij dan aan?? Limewere, Shaeraza die gebruik ik alle twee vind ik wel goed maar minder gebruikers dan Kazaa daarom draai ik hiernaast nog Kazaa.
WinMX ben ik eerlijk gezegt niet echt over te spreken of is dit al wat beter geworden sinds 2002?
Emule vind ik niet boeiend is maar matig netzo als Imes.

Ik stick al een hele tijd bij bittorrent en edonkey met de clients azureus en mldonkey/emule. Voor muziek zijn dit idd niet de beste netwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan