kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb een kabelverbinding. Als ik op Kazaa zit, heb ik altijd een LAAG participatieniveau (2 of 3). Hoe komt dit en kan ik er iet aan doen? Ik vind nl. de downloadnelheid zo traag.

Werkt geloof ik alleen maar bij de eennalaatste versie van Kazaa lite.

De cheater werkt op alle nieuwe kazaa's (versie 2.0 en hoger) en de cheater zorgt ervoor dat je positie verbeterd wordt.

Als je het zonder cheater wilt doen (hulde... ;)) dan moet je ervoor zorgen dat je veel bestanden ter beschikking stelt voor mensen om te uploaden. Want hoe meer mensen en hoe vaker mensen van jou downloaden (voor jou upload :)) des te hoger je positie. Maar het werkt dus ook omgekeerd. Zodra jij gaat downloaden zal je niveau lager worden.

Ik heb pas in een computerblad gelezen dat het bij de nieuwste versies van Kazaa niet meer werkt, omdat ze een beveiliging hebben ingebouwd.
Het blad ligt momenteel op de zaak, zal morgen wel ff kijken welk blad het ook alweer was (ik koop er zoveel :rolleyes: ),

Bedankt allemaal. Daar ben ik weer. Had niet verwacht dat het tot een forumgesprek zou leiden.
Maarre.... wat is een cheater?

doe maar even (desgewenst) in een privebericht je emailadres en ik stuur je DE kazaa cheater (ongeveer 87 kb -> klein dus !!!)

Met dit bestandje word je een "godheid" en krijg je voorrang bij het downen.

Ik ben nog 15 minuten online, dus...............

Laatst bewerkt:
als je het progje executeert, geef het dan een paar minuten om tot "1000" (godheid) te komen. Als je gaat downen, zakt je "godheidlevel". Executeer het progje opnieuw en je participatielevel stijgt opnieuw tot "godheidniveau...........". :D :D :D :D :D

Geplaatst door gast0225
als je het progje executeert, geef het dan een paar minuten om tot "1000" (godheid) te komen. Als je gaat downen, zakt je "godheidlevel". Executeer het progje opnieuw en je participatielevel stijgt opnieuw tot "godheidniveau...........". :D :D :D :D :D

Heel slecht dus... :eek: :mad: :p.

Btw: "executeert" zou beter "uitvoeren" of "openen" kunnen zijn. Dit is namelijk heel wat anders ;) :D

Geplaatst door gast0225

Zou je dat proggie ook ff naar mij willen sturen of de link te geven want ik ben al een tijdje op zoek. Naar een goede(kazoom overtuigt niet echt). Maar kan het ook met kazaa v2

Geplaatst door excelsior

Zou je dat proggie ook ff naar mij willen sturen of de link te geven want ik ben al een tijdje op zoek. Naar een goede(kazoom overtuigt niet echt). Maar kan het ook met kazaa v2

Makkelijker misschien: www.kazaalite.nl
Kun je het hele pakket in één keer downen heb je gelijk de meest recente versie en spyware vrij :)

Pasja, ik heb je progje kapotgeschoten (ge-executeerd), maar het participatieniveau blijf laag. Doe ik iets vaud?

eerst ff kazaa starten en daarna het progje starten door dubbel te klikken.
Ik heb 'm in dezelfde map staan als de map waarin kazaa staat. Misschien is dat een vereiste, ik heb er geen idee van......................

Ik gebruik nog gewoon nog kazaalite 1.7.2 nederlandse versie, werkt perfect en werkt niet met participatielevel.

Te downen @ Kazaalite 1.7.2 nederlands

Volgens mij gebruikt 1.7.2 versie ook nog minder cpu power.

idd,

wat F@tbastard schrijft zou de oorzaak kunnen zijn. Ik werk al weer even met 2.0 dus ik kan mij (nu :D ) al niet meer herinneren of 1.7 met "participatielevel" werkte.
Omdat 1.7 dat dus kennelijk NIET doet, zal de cheater bij 1.7x ook weinig (=geen) effect hebben.

En wat het cpu gebruik van 2.0 t.o.v. 1.7x betreft, merk ik persoonlijk weinig verschil (ik heb een amd 1900xp)

Misschien dat bij de PII het verschil duidelijk merkbaar is.............. ??
Maaaaaaaar............ F@tbastard, jij hebt een amd 2000 xp dus...................... ??????????????

Geplaatst door gast0225
eerst ff kazaa starten en daarna het progje starten door dubbel te klikken.
Ik heb 'm in dezelfde map staan als de map waarin kazaa staat. Misschien is dat een vereiste, ik heb er geen idee van......................

Het uploaden met dit progje gaat soms met honderden, nee duizenden Kb's per seconde. Is dit fake, of gebeurt dat werkelijk? Zo ja, dan ben ik wel gauw door mijn datalimiet heen en kan ik weer een heerlijk e-mailtje van Chello, mijn grote vrienden, verwachten.....

wat ik ervan begrepen heb, "down/up-load" je van jezelf, (kijk maar naar de files / mp3's die voorbij komen), m.a.w. fake.

Maar ja, ik weet 't helaas niet zeker................. :rolleyes:

Geplaatst door gompie1304

Het uploaden met dit progje gaat soms met honderden, nee duizenden Kb's per seconde. Is dit fake, of gebeurt dat werkelijk? Zo ja, dan ben ik wel gauw door mijn datalimiet heen en kan ik weer een heerlijk e-mailtje van Chello, mijn grote vrienden, verwachten.....

Dit is uiteraard fake. Chello heeft slechts een upload snelheid van 16 kb/s dus 1000+ kb/s zal nooit gaan ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan