kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door BrEeZeR

Chello heeft slechts een upload snelheid van 16 kb/s dus 1000+ kb/s

Wel, Breezer, ik wilde dat ik deze snelheid de laatste dagen met mijn DOWNload haalde. Het is zo traag als dikke stroop hier........

Laatst bewerkt:
Doe dit even VOORZICHTIG =
To configure KaZaA or KaZaA Lite to have a MAX search result of 400, follow these easy instructions.
1. Run regedit - Goto the start menu and select "run" and enter regedit
2. Goto: HKEY_CURRENT_USER/Software/Kazaa/Advanced 3. Open MaxSearchResult
4. Enter Value Data as 190

Download daarna Diet Kazaa en stel deze goed af :D :D
Grtz
Falco

bedankt falco, dat zal ik zeker doen. maar mijn opmerking n.a.v. het bericht van Breezer heeft meer betrekking op de verbinding met Chello in het algemeen. het is de laatste dagen net of ik met een 14 Kb modem werk (als die al ooit hebben bestaan....)

Falco, ik ben best geinteresseerd aan die registerinstellingen, om mijn verbinding te versnellen. Kan je daar iets meer over vertellen?

Je kan niet echt veel veranderen in het register. Heb je al je virtuele geheugen in zelf beheer? Ik bedoel:
Start/Instellingen/Hardware/Prestaties
Verder zou ik gewoon gebruik maken van Diet Kazaa. Op de site staat ook een korte beschrijving in het NL
Grtz
falco

Geplaatst door falconetti
Ik bedoel:
Start/Instellingen/Hardware/Prestaties

Als ik dat doe, kan ik slechts nieuwe hardware installeren. Ik kom nergens 'prestaties' of 'virtueel geheugen' tegen.

Sorry:o
Start\Instellingen\Configuratie\System + tabje Prestaties.
Daar staat je geheugen. Bijv. bij mij 256,0 MB RAM
Je hebt daar ook (rechts onder) tabje Virtueel geheugen.
Als je dat aanklikt komt je verder. Je ziet dat nu is het Windows die dat beheert.
Meeste gebruikers veranderen deze. PC werkt wat sneller + minder last van vastlopers.
Grtz
Falco

Bij mij (XP pro) is het niet 'systeem' maar 'systeembeheer'. Overigens kom ik daar niet veel verder. Ik zie daar geen melding van mijn geheugen (512 DDR) of instellingen mbt. virtueel geheugen die ik kan aanpassen.... verder zoeken maar weer....

Sorry :o voor XP Pro weet ik het niet. Misschien iemand anders. Ik heb XP Pro hier op CD staan maar twijfel nog steeds :8-0:
Falco

Geachte heer Pasha,
Hierbij deel ik u mede dat een en ander momenteel perfect werkt. Ik dacht al dat het zo voelde om God te zijn..... 'D'

Geplaatst door gast0225
"Uwe grootheid zal zalig zijn"....................... ;) :D

Zalig? Nou, nou. Dat gebeurt pas als ik weer gewoon smiley's kan maken....

ps. als je DEZE ff download dan heb je de hele cheater niet meer nodig. In deze versie staat 'ie na installatie standaard op 1000 en hij "loopt" nooit meer terug. Aardige jongens die DEZE versie hebben gebouwd............... :D :D :D

Bijlagen

• kaz.jpg
    kaz.jpg
    48,3 KB · Weergaven: 25
je bent me net voor, ik was m'n vorige bericht al aan het aanpassen :D

en GEEN spyware.

en mocht je 'm niet kunnen vinden, "gil" maar, hij is (zipped) 2,5 MB en dan komt 'ie wel via de mail...............

Laatst bewerkt:
en voordat ik op mijn vingers wordt getikt door een of andere snuggere hannes:

m.b.t. mijn opmerking over GEEN spyware het volgende in ogenschouw nemend :

ik ben met ad-aware 6 en spybot "bij" met de reference-files tot en met gisteren en tot aan gisteren GEEN spyware. :D

Ik werk met spybot en spywareblaster en durrev het dus wel an.
Ik stuur je ff een meeltje, want ik kan niet op www.kazaalite.tk komen...... thx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan