Kernel-Power 41 (63) error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lagelanden

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2012
Berichten
11
Ik krijg sinds kort deze error. Vroeger ook veel last van gehad maar door een herinstallatie van Windows 7 ( Op mijn HP Probook 4720s ) was dit probleem toen snel opgelost. Sinds 3 dagen geleden heb ik er weer last van als ik een spel speel. Dit gaat dan vooral over spellen zoals Counterstrike:Source en Portal. Ik heb zelf geprobeerd om dit op te lossen om weer overnieuw te herinstalleren maar toen ik het spel weer ging spelen viel de computer weer uit. Ik erger me hier aan omdat ik vaak tijdens het gamen met vrienden aan het praten ben en hun dan onverwachts "in de steek laat". Dit vind ik nogal jammer.

Als er iemand mij kan zeggen hoe ik de systeeminfo kan zien zoals geheugenkaart enz. dan zal ik dit zo snel mogelijk posten als het nodig is. De error code staat hieronder.

Code:
System 

  - Provider 

   [ Name]  Microsoft-Windows-Kernel-Power 
   [ Guid]  {331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4} 
 
   EventID 41 
 
   Version 2 
 
   Level 1 
 
   Task 63 
 
   Opcode 0 
 
   Keywords 0x8000000000000002 
 
  - TimeCreated 

   [ SystemTime]  2012-02-01T16:37:49.831630500Z 
 
   EventRecordID 3653 
 
   Correlation 
 
  - Execution 

   [ ProcessID]  4 
   [ ThreadID]  8 
 
   Channel System 
 
   Computer Sebastiaan-HP 
 
  - Security 

   [ UserID]  S-1-5-18 
 

- EventData 

  BugcheckCode 0 
  BugcheckParameter1 0x0 
  BugcheckParameter2 0x0 
  BugcheckParameter3 0x0 
  BugcheckParameter4 0x0 
  SleepInProgress false 
  PowerButtonTimestamp 0

Het zou fijn zijn als iemand me zou kunnen helpen
B.v.d :)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het aan de driver van je videokaart ligt. Heb je die ook opnieuw geïnstalleerd na je reïnstall van W7?
 
Ik denk dat het aan de driver van je videokaart ligt. Heb je die ook opnieuw geïnstalleerd na je reïnstall van W7?

Uhm nee, ik dacht dat dat zat inbegrepen bij de windows updates. Ik ben alleen niet zo handig met computers.. dus hoe installeer je een driver van de videokaart? En welke moet ik dan downloaden??
 
Hier kan je die downloaden. Ik weet niet welke windows versie je hebt, anders had ik een directe downloadlink kunnen geven. Klik de goede versie aan en klik dan op "driver - graphics"
 
Maakt het eigelijk wat uit qua driver? Ik computer namelijk op een televisie van 32 inch, dus niet op het beeldscherm van de laptop
 
Nop, maar in ieder geval het goede besturingssysteem en de "graphics" driver
 
Jammer genoeg heeft dit niet gewerkt.
Ik heb weer een foutcode gekregen die precies hetzelfde is.
Nog meer suggesties?

Bedankt :thumb:
 
Mijn computer crasht nogsteeds met diezelfde fout
Heeft iemand anders nog een idee?

Bedankt
 
Crash dump directory: C:\windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.


No valid crash dumps have been found on your computer
 
Hoi !

Dat houdt waarschijnlijk in dat er nies mis is met je Windows-installatie, maar dat je mogelijk temperatuur-problemen hebt !

PC al es van binnen schoongemaakt en de koel-lichamen c.q. ventilatoren stofvrioj gemaakt ?

Greetz,

Harry.
 
Nee, ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Heb wel vaker de stofzuiger-slang langs het rooster gehouden van de ventilator.
Moet ik hem hiervoor naar de computerwinkel brengen of kan ik dit zelf?
 
Hoi !

Met de nodige voorzichtigheid, een kwastje en evt. 'n spuitbus met lucht kun je de klus zelf klaren.

Voel je je te onzeker, laat het dan even doen door iemand die er ervaring mee heeft.

Greetz,

Harry.
 
moet ik rekening houden met de stroom?
of is de batterij eruit halen + netstroom eraf al goed genoeg?

Groetjes
 
Ik zou wel latex handschoenen aantrekken, hoef je niet voorzichtig te doen. En, als je gaat spuiten, de ventilator vasthouden: anders wek je stroom op en dan sloop je je moederbord.
 
Oke bedankt voor de tips!
Ik zal het binnekort gaan proberen.. :)
Ik houd jullie nog wel op de hoogte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan