keuze xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxcat95

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
108
Hallo
ik wil graag een xbox 360 kopen
maar ik heb geen enkele ervaring met een xbox (360)
ik heb wel opgezocht dat je een xbox 360:

arcade

pro

elite

hebt maar ik wist niet wat het verschil tussen deze is
dus mijn vraag is
wat is het verschil ertussen (bijv. videokaart, games, randapparatuur, systeem, geluid)

alvast bedankt:D
 
Hardwarematig zijn ze allemaal hetzelfde, het verschi; zit hem in de accesoires. Bij de arcade krijg je geen harde schijf, de pro wel een harde schijf en de elite heeft nog wat meer functies. Om daar achter te komen stel ik voor Google te gebruiken.
 
bedankt

Ok dat is goed

maar ik wil ook weten wat jullie keuze is;)

dus reageer:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Mijn keus is de Pro versie. (Heb ik dan ook)
Elite (120gb en zwart) is mijn 2e keus.
Arcade valt af, is te dure optie... ik hoor je al denken.. maar deze kost 169 euro, dit klopt. Echter wil je echt gaan gamen moet je een harde schijf hebben, en altijd dat draadje aan je controller is ook niet van deze tijd, dus ben je al gauw 100 euro extra kwijt.
 
Het ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen he...
 
Het begint vaak alleen met spelen, maar na verloop van tijd willen mensen het ook als multimedia apparaat gebruiken. Spellen downloaden, extra maps downloaden, en als je alleen maar losse memorycards hebt wordt het lastig.
 
Elite is egt voor die hards dus die vaak spelen lekker veel geheugen (ook de durrdste) enzovoort. Pro is goedkoper en voor mensen die niet al te veel spelen die heb ik dus en arcade is dus egt nix want je moet nog van allees bij kopen zoals een mermoryunit waar heel weinig op kan.

hopelijkk heb je hier wat aan

MVG, GraaffDe
 
Mijn keus is de Pro versie. (Heb ik dan ook)
Elite (120gb en zwart) is mijn 2e keus.
Arcade valt af, is te dure optie... ik hoor je al denken.. maar deze kost 169 euro, dit klopt. Echter wil je echt gaan gamen moet je een harde schijf hebben, en altijd dat draadje aan je controller is ook niet van deze tijd, dus ben je al gauw 100 euro extra kwijt.

Ik heb de arcade maar er zit bij mij geen draad aan mijn controler
 
Klopt, je krijgt bij alle systemen nu een draadloze controller. Verder is de pro-versie verreweg de meest verkocht, want je krijgt die 60 gig schijf die zat is om heel wat spellen te installeren. Mocht je trouwens na een spel of 15 toch niet genoeg hebben, kun je altijd nog die grotere schijf van 120 nemen en erin zetten.
 
de elite heeft volgens mij ook nog hdmi, of hebben ze dat allemaal tegenwoordig?
heb nog de oude pro 20 gig...
 
Ik geloof dat alleen de basis-versie geen hdmi heeft. De pro en de elite hebben het sowieso wel al.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan