Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Helaas te vroeg gejuichd,
Het werk goed als de lijst met gegevens op het zelfde tabblad staat als de combobox,
De lijst met gegevens staat op een ander tabblad en dan komt er geen waarde in de combox, hoe los ik dit op?
Niels,
![]()
Dit probleem heb ik ook. Ik heb een groot bestelformuleir gemaakt met mooie keuzelijsten maar je kan de keuzes niet lezen als je iets wil kiezen.
Dat van de combobox snap ik niet goed.
Aangezien je voor een validatielijst geen lijst kan selecteren buiten het werkblad houd het verhaal hier op.
De enige mogelijkheid is dan van de gegevens v/d lijst toch op hetzelfde blad te zetten (als die mogelijkheid bestaat natuurlijk)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.