• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzemenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb een formulier gemaakt waar de leden van de Biljartclub de resultaten invullen en per mail opsturen.
Nu moet men hun Teamnaam ook invullen, je klikt op het vakje waar dat moet en dan gaat de database open waar de namen staan waar men de keuze kan maken.

Maar het is een tijd geleden dat ik dit heb gemaakt maar weet niet meer hoe dat ging.
Wie kan mij weer op weg helpen.

Dank,
Nico

Kan ik een excel file meesturen?

Hallo Nico,

Je vraag: Kan ik een excel file meesturen?
Ja dat kan. Naar beneden scrollen>>beheer bijlage>>Bladeren>>bestand aanklikken>>Uploaden>>reactie plaatsen.
Uiteraard bestand eerst Zippen.

Gr, Justes

Justes zei:
Hallo Nico,

Je vraag: Kan ik een excel file meesturen?
Ja dat kan. Naar beneden scrollen>>beheer bijlage>>Bladeren>>bestand aanklikken>>Uploaden>>reactie plaatsen.
Uiteraard bestand eerst Zippen.

Gr, Justes

Ik heb gedaan wat je schreef maar ik zie de bijlage nog niet?

kappel zei:
Ik heb gedaan wat je schreef maar ik zie de bijlage nog niet?

Nog maar eens proberen, ik had er het begin ook moeite mee, suc6.

Gr Justes :o

Justes zei:
Nog maar eens proberen, ik had er het begin ook moeite mee, suc6.

Gr Justes :o

Maar ondertussen ben ik er achter bij zoekopdracht Uit vervolgkeuzelijst selecteren.
Daar vond ik:

Data
Valideren
Instellingen

En daar wordt het dan geregeld. Maar evengoed hartelijk dank e tot een volgende keer.

(moet invoeren van een bijlage worden vereenvoudigd? Ook de regel nieuw bericht plaatsen was voor mij verwarrend, ik dacht geen nieuwe maar deze wil ik plaatsen. Nieuw er niet voorzetten geeft minder verwarring)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan