Keylogger

Status
Niet open voor verdere reacties.

satantrust

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Hey people,

Ik ben op zoek naar een goede keylogger. Deze moet bestaan aan de volgende eisen:
- Niet zelf kunnen verwijderen of wijzigen van regels in de logtabel
- Handmatig kunnen opstarten en afsluiten
- Moet kunnen werken over teamviewer

Waarom heb ik deze nodig? Dit is voor mijn werk waar wij vaak op externe computers en servers werken. Om te voorkomen dat wij aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade willlen we gaan loggen. Wie kan mij helpen?

Jelle

Actual spy logger is er 1tje die ik ken, het enige wat ik niet weet of deze via teamvieuwer logt.

mogen dit soort dingen wel besproken worden op het helpmij forum? (ik weet het niet 1 2 3)

Actual spy logger is er 1tje die ik ken, het enige wat ik niet weet of deze via teamvieuwer logt.
Hij zal niet via Teamviewer kunnen loggen, je zal hem moeten installeren op de client (wat wel weer kan met Teamviewer).

mogen dit soort dingen wel besproken worden op het helpmij forum? (ik weet het niet 1 2 3)
Wat de TS ermee gaat doen is 100% legitiem (als ie de eigenaar van de client-pc tenminste op de hoogte brengt van het installeren van een keylogger).

Groeten Marcel

Ik weet dat in N@tsupport school een ingebouwde keylogger zit, maar dat programma werkt alleen binnen het netwerk. Dus zal waarschijnlijk geen optie zijn voor jou.

Laatst bewerkt:
We hoeven niets te installeren op een client of iets dergelijks. Ik wil hem als volgt indelen:
Ik installeren op mijn eigen PC. Daar wil ik hem niet standaard aan laten staan(vandaar de functie handmatig aan/uit zetten)
Als een klant een probleem heeft in zijn of haar Server dan wil ik de keylogger aanzetten, daarna de teamviewer en als alles gebeurd is dan mag de keylogger weer uit.

Nogmaals, om misverstanden die wij in het verleden als bedrijf hebben gehad te voorkomen dat de gebruikers hun eigen server hadden verkloot, ons belde en gelijk ons de schuld gaven!

Ook is het wel handig als de logger "definitief" is. Zodat een medewerker niet zelf handmatig regels kan verwijderen! Dit om eventuele fraude te voorkomen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan