Kidcoach

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucasje0

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
Mijn ouders hebben een programma geinstalleerd dat Kidcoach heet.
Dat ding zorgt er voor dat hij alles kan lezen wat ik type, open, verstuur enz. Het zorgt er zelfs voor dat ik maar 1 uur per dag op mijn account kan.
Hebben jullie ideeen omdit te omzeilen zonder dat ik het pregramma verwijder?
Ik heb al een keer geprobeerd om nieuwe accounts aan te maken( en daarna natuurlijk verwijderen) maar dat hadden ze al gemerkt en nu mag ik door dat:evil: :evil: ding maar een half uur per dag!!! PLZ IEMAND HELP MIJ!!!!

Alvast bedankt:thumb:

PS, Ik heb Bitdefender waar ik het misschien kan blocken maar ik weet niet hoe, dit is misschien ook een oplossing maar daar zullen ze ook al snel achter komen.

Zo te zien hebben je ouders wel reden om dit te gebruiken, is het niet? Verwacht niet veel support hier met je vraag om dit te omzeilen.

Zo te zien hebben je ouders wel reden om dit te gebruiken, is het niet? Verwacht niet veel support hier met je vraag om dit te omzeilen.

Ik zat er 3 uur per dag op stomme bemoeial en deze site gaat over hulp weetjewel www.helpmij.nl ?
Dus niet zo van deze domme dingen posten AUB

Door zulke antwoorden zal je echt geen antwoord meer krijgen. Jij moet niet vergeten dat JIJ een probleem hebt en niet wij.

Aardiger zijn tegen helpers is in jouw voordeel.

Topic gaat dicht en je gaat maar met je ouders om tafel zitten voor dit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan