kijken op scherm van andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
hallo

ik weet nog dat we int school als we computerles hadden gecontroleerd werden door de leraar via zijn pc , was via een programma dat hij opende en dan zo kon zien op zijn scherm wat wij op onze pc aan het doen waren ,

graag zouden we hier thuis voor de kinderen dat ook hebben om ze zowat in het oog te houden , maar nu is enkel men vraag nog

hoe noemt zo een programma ? enkele namen van zo een programma's iemand ?
en hoe ik ermee moet werken , kleine uitleg ?

of hoe kan ik zo nog doen maar dan op andere manier ?

kan iemand helpen ?

mvg

teamviewer is zo'n programma... je kunt op de andere computer voordoen wat je bedoelt en zien wat de ander doet.. of bedoel je dit niet?

Vertrouwen in je opvoeding is een ander programma... daar moet je aan blijven werken
Ik denk dat het tweede programma het meeste en beste resultaat geeft. Ik moet er niet aan denken als ik mijn dochters zou spioneren en ze komen er achter......

succes

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
maar die van teamviewer zijn op een ander zijn ding kijken om te helpen enzo
en dan ziet de andere dat he

ik zoek dat programma waarmee ik op andere pc kan kijken maar zonder dat ze dat op andere pc weten ,

(bij die teamviewer moet je mekaars id enzo geven en telkens een wachtwoord eh ... dus zoek geen teamviewer , tenzij je dat ermee kunt kijken bij de andere zonder dat ze er iets van merken , en zo ja hoe dan ?

mvg

http://www.teamviewer.com/nl/solutions/remoteaccess.aspx
Toegang op afstand tot onbeheerde computers
U wilt toegang tot uw computer op kantoor of thuis wanneer u onderweg bent? U zou de servers van uw klant ook buiten de gewone kantooruren willen onderhouden?
Er zijn vele gevallen waarin u toegang moet krijgen tot een computer op afstand zonder dat iemand aan de andere kant een programma uitvoert of u handmatig toegang verleent - TeamViewer verschaft u een oplossing voor al deze gevallen
Volgens mij kun je hem ook op presentatie-mode zetten waardoor je geen dingen kunt doen op de remote-pc maar wel kijken.

Met VNC is het zeker wel mogelijk om "stiekem te kijken", je moet dan wel het volgende doen:
Disable remote keyboard and pointer (view-only mode) selecteren
Remove desktop wallpaper on client connections de-selecteren
VNC-screen.JPG
Verder moet je ook een registersleutel aanpassen op de pc van je kinderen, anders zien ze een VNC icoontje in hun taakbalk staan (Ik weet alleen niet zeker of dit ook werkt op een Windows7 PC:
Code:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ORL\WinVNC3]
"DisableTrayIcon"=dword:00000001
En je zal een keer "stiekem" de VNC client moeten installeren op de PC van je kinderen.

http://www.tightvnc.com/

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan