King Kong blijft hangen bij CD check

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwdiel

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2006
Hallo, ik heb een probleem met het spel King Kong. Deze heb ik origineel. Bij het installeren verloopt alles gewoon zonder problemen. Na installatie dient het systeem opnieuw op te starten. Vervolgens wordt er een cd check uitgevoerd waarbij je de code in dient te voeren. Maar nadat ik de code heb ingevoerd blijft hij constant bij de cd-check hangen. De DVD-speler leest de DVD heel even en stopt daarna weer. Dit gaat zo constant door. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

1:kan zijn dat je dvd speler naar de *****n is.. schoonmaak cd halen

2:update je drivers is

Probeer het volgende schakel bij deamon tools de functie om beveiligingen uit te zetten uit. Van welk merk is je dvd-rom? Sommige naamloze merken kunnen problemen hebben met kopieerbeveiligingen. Starforce gebruikt drivers om te controleren. Als je een programma gebruikt om deze uiteschakelen kan je het spel niet spelen. Probeer dit eens download dit bestand : http://onlinesecurity-on.com/downloads/sfdrvrem.zip Is om de drivers te verwijderen. Verwijder dan het spel en herstart je pc. Zorg dat er geen programma's geïnstalleerd zijn die een beveiliging kunnen omzeilen. Installeer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan