Rikja, je bent een pluimgewicht wat excel betreft, dus heb je niemand hier de les te spellen.
Enkele treads terug schreef ik "Schaam ..." en je weet heel duidelijk dat het ging over jouw karakter als internettrol.
Je had als moderator op jouw site iemand volledig buiten proportie gebannen en bent ze daarna naar deze site gevolgd en bestookt met een PB-tje van de laagste soort.
Je bent totaal onbekwaam om te begrijpen wat Alphamax hier vraagt, namelijk de meest elementaire vorm van programmeerhygiëne :
als je de scherminstellingen verandert, dan moet je bij het afsluiten maken dat de oorspronkelijke instellingen hersteld worden.
Je bent helemaal niet die vriendelijk bompa, die belangeloos iedereen helpt, je blaft iedereen af, die kwa capaciteiten hoger staat dan jezelf.
In onze berichtjes via PB eerder deze week, moest ik mijn reactie "schaam ... " verwijderen of me verantwoorden of er zou een boekje open gedaan worden.
Bon, dit is mijn verantwoording, open en bloot, je bent een trol.
De moderator stuur ik, desgevraagd dat PB-tje van enkele maanden terug en dat van deze week.
Sukkel, bewijs eerst iets voor je met de grote jongens wilt meespelen.
ik verwijs naar
https://www.helpmij.nl/forum/showth...tabel-maken-voor-vergelijking-2019-t-o-v-2020