• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kleding bestellen voor voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt de formule in Totaal bij elk lid aanpassen naar
Code:
=ALS([@Aantal]="";"";[@Aantal]*[@Prijs])
De hele lijst onder Totaal leeg maken maar niet de totaalrij en deze formule in de eerste rij plakken dan plaatst hij ze allemaal tot onder aan toe per tabel. Dus onder Totaal op tabblad Spelers, dat moet je dan even bij alle tabelletjes doen.

Je kun voor elk team een ander bestand maken.
Ik heb dit leeg bestand nu, als je het bestand opslaat als sjabloon met de extensie "xltx" heb je altijd een leeg bestand bij de hand.
Dus als je het nieuwe sjabloon opent en dan opslaat als bijvoorbeeld als "Team Bejaarden 2024.xlsx" heb je een nieuw leeg bestand.

Bijlagen

Feitelijk vraag je veel maar een eens laten zien hoever je zelf bent is er blijkbaar teveel aan.

Feitelijk vraag je veel maar een eens laten zien hoever je zelf bent is er blijkbaar teveel aan.
Hoi Emields, wie niet onbeleefd zijn op dit forum, maar ben erg geholpen door Johan, dat is heel fijn.
Ben zelf idd geen hele beste excel kenner, vandaar dit form.
Feitelijke heb je zelf nul bijdrage geleverd aan mij vraag, alleen maar commentaar waar ik niets mee kan.
Gelukkig zijn er nog wel mensen zoals Johan die mensen wel helpt en niet iemand afzeikt.

Er zit in mijn laatste bestandje een foutje, er zit één kolom teveel in.
Ik dacht speler 22 daar staat twee keer een kleur in en moet je er één verwijderen zodat hij hetzelfde is als de anderen en dan weer gegevens vernieuwen.

Er zaten fouten in het bestand, ik had bij de telling Aantal.als gebruikt maar moest natuurlijk som.als en sommen.als zijn.
Je zult misschien nog fouten tegen komen, heb geprobeerd alle fouten te verwijderen.
Kun je het sjabloon eventueel weer vervangen voor dit bestandje.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan