Klein vraagje. Maar 2 seconden van je tijd:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maraken

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
23
Ik hep al een tijd gespaard, en ik vind het wel tijd om een spelletje weer eens aan te schraffen. Ik keek al een tijdje uit naar left 4 dead, maar nadat ik de demo heb gespeeld denk ik niet of ik het spel wel zo leuk ga vinden. Ik speel graag FPS, action RPG of een goede survival horrorgame. Ik heb een xbox 360 en een computer.

Ook al heb ik wel wat geld gespaard, mijn budget is nog steeds niet zo groot. Ik heb 45 euro. Het maakt niet uit of het spel een beetje oud is, maar liever geen spel dat voor 2003 gemaakt is.

Wel, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als je zelf een grote left 4 dead fan bent (nu al) overtuig me dan waarom je het spel zou moeten kopen. En geef me dan je steam ID zodat ik je kan toevoegen (ik heb namelijk GEEN vrienden op steam).
 
Ik hep al een tijd gespaard, en ik vind het wel tijd om een spelletje weer eens aan te schraffen. Ik keek al een tijdje uit naar left 4 dead, maar nadat ik de demo heb gespeeld denk ik niet of ik het spel wel zo leuk ga vinden. Ik speel graag FPS, action RPG of een goede survival horrorgame. Ik heb een xbox 360 en een computer.

Ook al heb ik wel wat geld gespaard, mijn budget is nog steeds niet zo groot. Ik heb 45 euro. Het maakt niet uit of het spel een beetje oud is, maar liever geen spel dat voor 2003 gemaakt is.

Wel, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als je zelf een grote left 4 dead fan bent (nu al) overtuig me dan waarom je het spel zou moeten kopen. En geef me dan je steam ID zodat ik je kan toevoegen (ik heb namelijk GEEN vrienden op steam).

call of duty 5 world at war online is leuk vindt ik
 
je kunt star Wars Knights Of The Old Republic (kortweg KOTOR) eens proberen. oud, ja 2003 (hoe raad je het) maar zóóóóoó'verslavend:shocked:
 
He thanks. Ik ga het morgen proberen te kopen!!!!!

Koop niet gelijk alles wat anderen zeggen ° °
Trouwens,dat spel is nogal sloom.
Ga eens goed kijken op YT.
Ik vind DMC4 trouwens leuk.
Devil May Cry 4.
 
unreal tournament 3 is VET !!!!! het is nooit het zelfde je kan kiezen tussen rustig spelen of extreem adhd spelen :thumb::thumb::thumb: en hij kost 20 euro bij sommige winkels
 
in freeracord shop kost die 30 euro en op bol.com 20 euro die unreal torament 3 maar als jij van schooters houd wat real is dan is special delta force black hawk down een zeer leuke optie maar van horror heb ik geen verstand..... die mij maar een normale porsie schooters ene ik spaar ook voor unreal tordamend 3 sparen
 
Ik hep al een tijd gespaard, en ik vind het wel tijd om een spelletje weer eens aan te schraffen. Ik keek al een tijdje uit naar left 4 dead, maar nadat ik de demo heb gespeeld denk ik niet of ik het spel wel zo leuk ga vinden. Ik speel graag FPS, action RPG of een goede survival horrorgame. Ik heb een xbox 360 en een computer.

Ook al heb ik wel wat geld gespaard, mijn budget is nog steeds niet zo groot. Ik heb 45 euro. Het maakt niet uit of het spel een beetje oud is, maar liever geen spel dat voor 2003 gemaakt is.

Wel, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als je zelf een grote left 4 dead fan bent (nu al) overtuig me dan waarom je het spel zou moeten kopen. En geef me dan je steam ID zodat ik je kan toevoegen (ik heb namelijk GEEN vrienden op steam).


Dead space,RE4 of wacht tot RE5 uitkomt,silent hill,ik denk dat Dead space is wat jij zoekt.
 
Tom Clancy's Rainbow 6 Vegas (1 en 2)
Ghost Recon Advanced Warfighter (GRAW (1 en 2)
Call of Duty World at War vind ik echt een toppertje!
Battlefield
 
Left 4 Dead is gewoon je geld waard. Bij de media markt te krijgen voor 40 euro.
Met versus kan je kiezen voor zowel de survivors als de infected en dus leuk voor de afwisseling.
Ook veranderd alles elke keer dus je kan nooit weten wanneer iets komt wat heel orgineel is.
Online spelen is super :D
Beste game van Valve vind ik.
 
Left 4 Dead is gewoon je geld waard. Bij de media markt te krijgen voor 40 euro.
Met versus kan je kiezen voor zowel de survivors als de infected en dus leuk voor de afwisseling.
Ook veranderd alles elke keer dus je kan nooit weten wanneer iets komt wat heel orgineel is.
Online spelen is super :D
Beste game van Valve vind ik.

Vind ik ook, k heb hem bij een vriend gespeelt en ik ben verkocht. Nu nog het spel kopen:(
 
rainbow six vegas 2 is leuk kost maar 20 euro (bij dixons)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan