kleuren kan ik niet meer op high zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
en je kunt de kleuren niet veranderen via
confiuratiescherm>beeldscherm>instellingen?

Ik denk dat ik morgen maar naar de comp.winkel ga. lijkt me veiliger, hier word ik helemaal zenuwachtig van. Straks ben ik van alles kwijt.
groetjes Els:confused:

ben bang dat ik je ook niet verder kan helpen, misschien ligt het probleem ergens anders.
misschien dat anderen hier op dit forum er een oplossing voor hebben.

wat betreft die drivers:

username: drivers
password: all

en dan niet op login klikken, maar op de driver die je wilt downen.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat er iemand anders een oplossing heeft. Anders moet ik morgen maar echt naar de winkel. Of gewoon de heleboel opnieuw installeren, maar liever een simpeler manier om van dit probleem af te komen.:rolleyes:

anders probeer dit:

wat betreft die drivers:

username: drivers
password: all

en dan niet op login klikken, maar op de driver die je wilt downen.

Hallo, daar ben ik weer. Ik heb het opgelost. Heb in msconfig bij opstartprocedure (in algemeen ) type opstartprocedure op normaal gezet. Stond op selectief. Heb toen de kleuren op 256 gezet en opnieuw opgestart. Dat ging goed! Toen de kleuren op ware kleuren en ook dat ging goed. Heb toen de opstartprocedure weer op selectief gezet en bij opstarten de programma's die ik niet mee wil opstarten uitgevinkt. Opnieuw opgestart en alles werkt weer als vanouds. Waarschijnlijk heeft dat spel van mijn dochter waarna alle problemen begonnen ervoor gezorgd dat de kleuren op 16 bleven staan. heb dat spel ook gelijk weggegooid zodat dat geen probleem meer kan veroorzaken.
groetjes Els

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan