kleuren

• Onderwerp starter Onderwerp starter tygo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tygo

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2009
hallo,
Ik heb eeb Nvidia Geforce6150 videokaart , mijn kleuren vallen af en toe weg.
weet iemand hoe dit probleem is op te lossen:rolleyes:

wat wil je nu precies?

beste Jorgeli,
wat ik wil is een oplossing voor dit probleem, als ik opstart zijn de kleuren oke als ik even bezig ben springen deze plotseling terug naar vreemde kleuren(geen rood, groen, e.d.)

welke kleuren versta je precies onder vreemd?

drivers up to date?

Het lijkt mij dat je beeldscherm oud is, ik heb ook een probleem met vreemde kleuren (Compaq 7500, oktober 2002)

antwoord

welke kleuren versta je precies onder vreemd?

drivers up to date?

beste
mijn beeldscherm is een LG Flatronl1718s van 2006, ik kan niet geloven dat het hier aan ligt.
ik heb deze gelijk met de PC gekocht!

re

Het lijkt mij dat je beeldscherm oud is, ik heb ook een probleem met vreemde kleuren (Compaq 7500, oktober 2002)

helogat
mijn scherm is van 2006 een LG flatron l1718s
het probleem is dat hij tijdens het werken op de PC telekens verspringt en dan krijg ik andere kleuren als normale kleuren (zoals rood en groen die dan weg zijn of geheel verkleuren)

helogat
mijn scherm is van 2006 een LG flatron l1718s
het probleem is dat hij tijdens het werken op de PC telekens verspringt en dan krijg ik andere kleuren als normale kleuren (zoals rood en groen die dan weg zijn of geheel verkleuren)

Dat kun je ook krijgen als je scherm kapot is.

probleem

Helogat,

Het lijkt erop dat het probleem is opgelost,van 5mei tot nu geen problemen meer gehad met de kleuren.
jammer dat er geen oplossing is gekomen van dit rare probleem , toch bedankt voor de info!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan