Knights and merchants - the pesants rebellion, kan niet opgestart worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat bedoeld is dat je het .zip bestand uitpakt in de map waar The Peasants Rebellion nu geïnstalleerd is. Dan vandaaruit het installatieprogramma aanroepen.

Verder is voor de patch installatie nodig van VB6 runtime-modules. Krijg je hier een melding over, dan kun je hier die na-installeren.

Tijs.

Allebei gedaan, en het heeft niet geholpen :/, ik heb geen idee meer wat te doen :(, maar bedankt voor al je hulp. Top:thumb:.

Raar dat niemand anders reageert :/

Ik heb hier op mijn computer een uitgepakte versie van dat installatieprogramma staan.

In de bijlage staat wat er aan mappen en bestanden instaat.

Misschien kun je daaruit afleiden wat er met die bestanden gebeuren moet, dan mats ik je daarna evt. via MSN of dergelijke hulpmiddelen.

Tijs.

Bijlagen

Even nog een toevoeging uit de readme.2 uit het installatiepakket:
TPR Service Release bestaat uit een verzameling van
gerepareerde Spelbestanden die in de originele versie van Knights
and Merchants: The Peasants Rebellion defekt zijn. Service
Release 2 is beschikbaar voor de Nederlandse, Duitse, Poolse en
Hongaarse versie van het spel.

Heb jij dus een versie in een andere taal, dan gaat het zowiezo niet werken.
Kijk voor patches van andere talen: hier

Tijs.

Laatst bewerkt:
Van het grootste deel weet ik wel waar het moet, want het zijn gewoon vervangers van oude dingen, maar sommige dingen zijn nieuw...

Ok, klik even op mijn nickname links van dit bericht, en kies voor Stuur E-mail naar dnties.
Zet daar je MSN naam in, dan voeg ik je toe.
We gaan kijken of we het probleem kunnen fixen. ;)

Tijs.

Niks heeft geholpen, heb 3 verschillende patches geinstalleerd, maar geen resultaat. Ik geef het op, voor zover ik weet zijn er geen andere oplossingen meer behalve misschien nog update voor m'n videokaart, maar ik betwijfel of ze wel updates maken voor oudere games.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan