Marie1
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 feb 2002
- Berichten
- 887
ben geveld door griep en kan ff nauwelijks logisch denken blijf dus maar ff van de computer af behalve om wat te chatten en te mailen.
Mijn bank is Fortis:
Ik zal ff hieronder hun advies copieren voor hen die meelezen.
Zodra mijn kop weer werkt ga ik het uitvoeren.
-------
Het probleem wat u ervaart met Online banking kan mogelijk worden verholpen
door een herinstallatie van de beveiligingssoftware. Deze herinstallatie
kunt u als volgt uitvoeren:
1. Ga naar <Start>, <Programma's>, <Fortis Bank Online banking> en klik op
<Secure Layer installatie>.
2. In het scherm wat opstart klikt u op <verwijderen> en vervolgens op <OK>.
3. Doe de PC uit, wacht 10 seconden en doe de PC weer aan.
4. Ga naar <Start>, <Programma's>, <Fortis Bank Online banking> en klik op
<Secure Layer installatie>.
5. In het scherm wat opstart klikt u op <Installeren> en vervolgens op <OK>.
6. Doe de PC uit, wacht 10 seconden en doe de PC weer aan.
Indien de procedure is doorlopen, kunt u opnieuw proberen in te loggen.
Eerst bank software installeren daarna Mc Affee.
Als Mc Affee een erg grote download heeft kan dit opnieuw voor storing zorgen.
dan McAffee uitschakenen en bovenstaande opnieuw uitvoeren daarna Mc Affee weer inschakelen.
Mijn bank is Fortis:
Ik zal ff hieronder hun advies copieren voor hen die meelezen.
Zodra mijn kop weer werkt ga ik het uitvoeren.
-------
Het probleem wat u ervaart met Online banking kan mogelijk worden verholpen
door een herinstallatie van de beveiligingssoftware. Deze herinstallatie
kunt u als volgt uitvoeren:
1. Ga naar <Start>, <Programma's>, <Fortis Bank Online banking> en klik op
<Secure Layer installatie>.
2. In het scherm wat opstart klikt u op <verwijderen> en vervolgens op <OK>.
3. Doe de PC uit, wacht 10 seconden en doe de PC weer aan.
4. Ga naar <Start>, <Programma's>, <Fortis Bank Online banking> en klik op
<Secure Layer installatie>.
5. In het scherm wat opstart klikt u op <Installeren> en vervolgens op <OK>.
6. Doe de PC uit, wacht 10 seconden en doe de PC weer aan.
Indien de procedure is doorlopen, kunt u opnieuw proberen in te loggen.
Eerst bank software installeren daarna Mc Affee.
Als Mc Affee een erg grote download heeft kan dit opnieuw voor storing zorgen.
dan McAffee uitschakenen en bovenstaande opnieuw uitvoeren daarna Mc Affee weer inschakelen.