• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Knop om script uit te voeren verplaatst na het doorlopen van het script.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

elssp

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2014
Dag allen
Ik heb een script gemaakt om 2 lijsten met e-mailadressen samen te voegen, alfabetisch te sorteren en dubbele waarden te verwijderen.
De knop staat in cel A1.
Als ik het script uitvoer, is de knop weg en vind ik hem op het einde mijn samengevoegde lijst vb Cel A34.
Voer ik het script nogmaals uit, dan staat de knop weer een aantal rijen lager. Hoe kan ik dit voorkomen? De knop is geplaatst door aanklikken ' toevoegen aan werkblad' onder scripttoegang. Dit deed ik NA het afsluiten van het

Bedankt!

rechtermuisknop op de knop, size and properties, vink "Don't move or size with cells" aan

rechtermuisknop op de knop, size and properties, vink "Don't move or size with cells" aan
Bedankt!
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg bij rechtermuisknop alleen de opmaakmogelijkheden van een vorm te zien.

Rechtermuisknop → Vorm Opmaken → Klik op het symbool: Grootte en Eigenschappen → Eigenschappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan