Knop toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joyce1994

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Hallo,

ik moet voor school een database maken. Dit gaat allemaal prima, maar nu loop ik vast op een stom, klein ding.
Als ik een knop toe wil voegen in een formulier, krijg je normaal gesproken automatisch een scherm waarmee je de knop een functie kunt geven.
Bij mij gebeurt dit ineens niet meer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit scherm terug kan krijgen?

een database heeft niet veel met een formulier te maken, wat voor knop bedoel je en met wat voor programma werk je?

Oei roy, heb je wel eens met Access gewerkt?
Als je een formulier ontwerpt, kun je wel degelijk knoppen maken met een wizard. Alleen: je moet de knop wel aanzetten. Dat doe je in het ontwerp venster van een formulier. In de werkbalk vind je in de groep <Besturingselementen> een knop <wizards voor besturingselementen gebruiken>. Die staat waarschijnlijk uit. Kwestie van weer aanzetten!

Oei stom van me, nee heb nooit met Access gewerkt.:D
maar het formulier is invoer, en het lijkt me dat invoer niet altijd direct in het database komt?

Laatst bewerkt:
@ roy: als je mensen wilt helpen in een Access forum, lijkt het mij wel handig als je op zijn minst iets van het pakket weet. En ja, een formulier is ook bedoeld om gegevens in een tabel in te voeren en te muteren. Ik zou zeggen: verdiep je eens in Access :)
@TS: dan kan de vraag op Opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan