Knoppen andere naamgeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
van onze site www.hollandsgeweld.nl wil ik enkele knoppen een andere bestemming geven.
B.v. de knop met opschrift boekingen moet het opschrift allerlei krijgen.
Het lukt me wel om de bestaande knop te verwijderen, en er een andere voor in de plaats te zetten met het bedoelde opschrift, maar nadat ik de wijziging heb opgeslagen, en het voorbeeld wil zien krijg ik enkel een zwart scherm.
Wat doe ik fout?

Welke knop boekingen ? Ik zie geen knop boekingen. Ik zie wel een afbeelding 'Boeken', als je daar een ander opschrift op wil hebben dan moet je de afbeelding aanpassen.

Sorry, ik bedoel inderdaad de knop boeken.
De tekst aanpassen is een probleem, omdat het een jpg afbeelding is, ik kan daar niet de tekst zomaar van wijzigen, en had het plan om de gehele knop te vervangen door in frontpage een knop met aanwijs effect te maken, maar dat lukt niet zoals omschreven.

Zo'n probleem is 't niet: De afbeelding is een simpel rondje met wat tekst erin. Als je 't lettertype weet (en naar me toe wil sturen, want ik heb 'm hoogst waarschjinlijk niet) wil ik de afbeelding (met opschrift 'Allerlei') desnoods wel weer opnieuw maken :)

Ik heb dat lettertype niet, maar wanneer ik weet hoe ik de tekst kan veranderen is een ander lettertype ook goed, dan verander ik ook de tekst op de andere knoppen

Met een simpel fotoprogramma zoals Photoshop, Paint Shop Pro of zelfs standaard Windows Paint kun je die knoppen zo maken :)

Het knoppen maken is nu geen probleem meer, maar het aanpassen van de knoppenrij nog wel, wie kan mij uitleggen hoe ik het gedeelte onder het logo vrijmaak, en daar vervolgens nieuwe knoppen kan plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan