djeric
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2006
hallo.
mijn intel q9400 quad core 2,665hz zie hier
wordt na 5sec 100 graden warm. (aldus te lezen in de bios)
ik heb een p5q se moederboard kaart. zie hier
nu blijkt me pc extreem sloom te zijn, en heb alles getest (enkel moederboard kaart, dan met geheugen,dan met videokaart etc etc...) kortom alles werkt.
maar de processor krijg ik niet gekoelt.
nu is t zelfs zo dat mijn koeler:
een intel E30307-001
DP831E20
DTC-AAU03
12vdc 0,60A
DELTA
echter toe is aan vervanging aangezien de behuizing (schroefgaten) afgebroken zijn (na aantal keer opnieuw erin/eruit halen kapot gedraait.) de koeler draait nog wel, maar kan niet meer 100% goed vast zetten.
nu heb ik gezien/gelezen dat je div koelers hebt. maar je een goede moet nemen.
ik wil een goede koeler voor mijn type moederbord kaart en voor het juiste type processor geschikt.
indien meer info nodig lees ik de reactie wel. ik hoop op een snelle reactie waar ik het beste een koeler kan kopen/bestellen voor het liefst weinig geld, maar wel een goede koeler!!!! (liefste een stille)
mijn intel q9400 quad core 2,665hz zie hier
wordt na 5sec 100 graden warm. (aldus te lezen in de bios)
ik heb een p5q se moederboard kaart. zie hier
nu blijkt me pc extreem sloom te zijn, en heb alles getest (enkel moederboard kaart, dan met geheugen,dan met videokaart etc etc...) kortom alles werkt.
maar de processor krijg ik niet gekoelt.
nu is t zelfs zo dat mijn koeler:
een intel E30307-001
DP831E20
DTC-AAU03
12vdc 0,60A
DELTA
echter toe is aan vervanging aangezien de behuizing (schroefgaten) afgebroken zijn (na aantal keer opnieuw erin/eruit halen kapot gedraait.) de koeler draait nog wel, maar kan niet meer 100% goed vast zetten.
nu heb ik gezien/gelezen dat je div koelers hebt. maar je een goede moet nemen.
ik wil een goede koeler voor mijn type moederbord kaart en voor het juiste type processor geschikt.
indien meer info nodig lees ik de reactie wel. ik hoop op een snelle reactie waar ik het beste een koeler kan kopen/bestellen voor het liefst weinig geld, maar wel een goede koeler!!!! (liefste een stille)
Laatst bewerkt: