Koeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
de grafische kaart heeft een koelblok erop zitten en in de kast zit er een fan precies naast de kaart ingebouwd...

Ow oke zou je een voorbeeld van je kaart kunnen geven een foto ofzo ??

ok heel domme vraag, anders past ie natuurlijk niet in de pci sloten :)....... maare als i bijv ee tijdje op youtube zit bevriest mijn pc, maar als ik vanaf me pc filmjes bekijk kan ik dat uren doen zonder dat ie vast loopt, duidt dit erop dat het misschien aan het geheugen ligt?

Wacht nou begint er wat te dagen hmm. dit had mn vader ook zomaar ineens vast:shocked: . Hij ging terug naar de winkel, en vroeg een andere die kreeg hij mee. Dus is er een fabrieksfout miss. Dan heb ik nog iets ik las op een site van tweaker.net
dat als je de voltage van de kaart te hoog doet of te laag. dat de pc inderdaat kan bevriezen. dus ga eerst terug naar waar je m gekocht hebt als het dan zo blijfd kijk je naar de voltage wat er op staat. BTW dat kan je doen met t programma ''everest'' gebruik ik ook
Veel Succes

nou ikmoet zeggen dat dat wel echt ergends op begint te lijken. ;) ja die ************** van computerland reageren niet op mijn mailtjes, ik heb er nu weer een gestuurd, als ze niet reageren ga ik daar even rotzooi trappen.

Je cpu temperatuur lijkt mij doorgaans normaal. Heb je koelpasta gebruikt tussen de cpu en het koelblok?
Wanneer je de beide delen goed hebt schoon gemaakt kan je best even draaien zonder koelpasta.
Veel mensen denken dat wanneer ze geen pasta gebruikt hebben dat ze het dan kunnen vergeten,dit in tegenstelling van wat de kenners ervan zeggen.
De pasta heeft ten doel dat de warmte goed kan verdwijnen,er moet dan wel opgemerkt worden dat net als iedere bijsluiter ook deze zeer goed gelezen dient te worden je hebt nl ook niet erg veel nodig van de pasta.
Tuurlijk moet je de pasta gebruiken al ken ik mensen die tyden zonder pasta gewerkt hebben,na een lange tyd zal het echter wel schade veroorzaken.
Wanneer je aan het testten bent en je beschikt over een goed geheugen zou ik zeggen doe de pasta er tussen als alles goed draaid en je je kast erna dicht maakt.

Kijk goed welke pasta je neemt kijk eerst op het web welke goed is en vooral goedkoop daar je het niet veel gebruikt neem dus dan ook de kleinste tube succes ermee .....nixs......

Eindelijk is het probleem achter de rug, het bleek een fabricage fout te zijn in het moederboard. Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de hulp.

groet ruben:thumb:

Eindelijk is het probleem achter de rug, het bleek een fabricage fout te zijn in het moederboard. Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de hulp.

groet ruben:thumb:
Hi wanneer je vraag is opgelost wil je de vraag dan aanvinken zie vraag opgelost onder aan
ik kreeg toch een melding van de vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan